Stan=)

Hallojsan,, idag har Mio invigt stan=) wiee,, Vi fick även använda regnskyddet på vagnen då det regnade,, haha fast vi såg la ut som dum dummare när vi stod där och försökte få på regnskyddet haha de var ju gör svårt att veta hur de skulle sitta,, till slut lyckades vi i alla fall,, Lite pinsamt liksom att behöva stanna nån med vagn och fråga haha..

Yes så vi gick in till tanterna på Fiorucci först så de fick se lillskiten=) Han var vaken konstigt nog.. men han börjar vara vaken mer nu sov kanske bara 1tim i vagnen idag sen låg han och titta på apan som hängde över haha..

Jerry köpte ett par nya skor idag ovanligt va?? De roliga med dessa skor är att han kommer inte kunna andvända dem förens till våren haha,, mm nödvändigt va?? Han sa att de kanske inte finns nästa år haha,, a ja han får göra som han vill men jag hade inte tyckt de vart så kul att handla nåt som man inte kan använda dirket haha..

Men vet ni vad han även sa till mig?? Joo eftersom han shoppat så mkt de senaste som han egentligen inte skulle gör pga tatton,, så skall jag få slänga valfri klädesel eller skor från hans garderob,, haha precis vad jag ville hehe,, mm du älskling du får allt fjäska lite för mig annars kanske nåt du gillar ryker haha=) nää då=)

Jag köpte en klänning, ett par leggning, en kort midje jacka och en topp=) Men måste ju unna sig lite=)

De var så kul,, igår prata jag med Yooyoo (Johanna) från mitt gammla jobb Skivfyndet,, om att vi måste ses och bla bla,, och när vi går i stan idag så ser jag en galen kärring (haha du är kärring Johanna=) haha skoja bara,, a komma springdes emot mig,, och det var Yoooyoo hehe,, gör kul i alla fall.. Fick titta på ny tillskottet Sid,, han är 1år nu tror jag?? hmm,, aa han var i alla fall gör söt,, ögon to die for verkligen=) Hon fick även ta sig en titt på Mio hehe=)

Jag hade med mig mjölk på flaska idag så jag slapp amma vilket var väldigt skönt,, så de ska jag nog fortsätta med,, asså pumpa ut innan vi ska iväg,,

Yes igår då ja,, Mats kom hit, vi åt gör god middag som Jerry gjort,, kött och klyftpotatis,, han gör ju egna klyftpotatsar som e as goooda=).. Sen kolla vi Idol,, och fan va tråkigt de var,, Niclas e ju grym=(,, aa tyckte verkligen de va sjukt,, tyckte Reza eller Erika skulle åka ut,, gillar inte dem,, okej de e bra men de e ju alla i år,, men jag gillar inte dem ändå.. Niclas var en av mina favoriter ju=(,, och han var ju från Göteborg med=) jaja,, Heja Rabih nu då=)

Sen har jag upptäckt på natten,, att ger jag Mio flaska så sover han i ca 3-4tim och ger jag han tutte sover han bara 1,5-2tim så jag ska nog börja ge flaska på natten,,

Yes nu ska jag plocka lite här hemma,, eller först ska jag testa mina nya kläder=) hihi alltid lika kul=)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0