Saknar min stora älskling=)

Hejsan,, Har försökt få lite sömn hela förmiddagen,, har väl gått sådär.. fått sova ca40min,, kan verkligen inte sova med pratkvarnen brevid mig haha,, fattar inte när han e vaken,, pratar han ,, när han sover pratar han,,, hmm vem brås han på tro?? Joo Jerry haha,, bara sången som saknas sen e han pappa upp i dan=)

Blev ingen promenix idag nej,, var alldeles för trötter,, Mamma och Gabban kom hit en sväng,, de fick köpa med sig hamburgare till mig då det ekar i vårt kylskåp just nu.. ska handla imon efter vi vart på BVC,, jupp ska till BVC imon väga och kolla Mio,, Undra va han väger nu,, hmm aa han väger ju lätt 4kg haha..

Mamma var här i förmiddags med och lämna Mios nya fina babygym,, han var kanske lite för liten för det än mende fanns en spegel där på som han gilla=)



Mammas älskling=)



Myser med moster=)

Jupp så vad ska man göra resten av kvällen?? mm lagt i en tvätt,, skulle ju dammsugigt idag men min kära son tillåter inte detta,, får göra de imon haha.. Usch va tråkigt de e när inte Jerry e hemma.. Men snart kommer man väl in i vardagen så man kan hitta på saker o så,, Asså jag kan väl göra det redan nu men vill änna känna mig helt hundra som "mamma" eller vad man ska säga,, Sen de  det med ammning,, asså jag är för att amma offentligt tycker de e så sjukt när folk säger att de e äckligt.. men samtidigt vill man ju inte slänga fram brösten "hallå",,

Så lite trixit e de ju,, men nöden har ingen lag,, så jag ska försöka amma på lördag när vi e på Frölunda torg,,hehe,, stora problem man har va??,, Men de känns ju ändå lite generande liksom,, men men snart är man väl varm i kläderna och då komma allt bli mycket roligare,, man kan träffa kompisar fika osv,, nu vill jag bara vara hemma och "lära känna" Mio och hans behov osv.. Men ge de en vecka kanske..

Jerrys tatto måste jag ju visa med,, okej den e långt ifrån klar men kolla e den inte snygg??



Yes med like alot=)

Nää om jag ska kolla lite tv nu då,, hörs säkert sen,, puss

Kommentarer
Postat av: Yoyo

Ha en större halsduk med dig, jätte bra om man vill amma lite mer ostört :) släng den över axeln och gör ett mysigt litet tält till Mio under och så kan man greja med tuttarna utan att hela världen ser =D

2009-10-15 @ 09:06:44
Postat av: Lovisa

Gud vad snygg :D

Snart vill jag också tatuera mig. Ska nog pierca tungan :D

2009-10-15 @ 10:28:50
URL: http://absolutelullan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0