Noo thaifoood..

Hehe de sägs att äter man stark mat under graviditeten så skall bebben tåla de sen,, men icke här inte haha.. Har legat hela natten och lyssnat på stånk och stön och andra konstiga ljud från vaggan haha han va inte ledsen utan sov men lät som bara den stckarn haha.. Så ingen thaimat för mig då,, aa kan väl inte nåt mindre starkt men hur gott e det då??

Idag är min älskling 2v=) och oj vad han växt fått en riktig dubbel haka haha=) så söt mammas älskling,,

Jerry ska ju börja jobba idag,, dock så vakna han med ont i halsen,, aa typiskt men men han får väl gå och blir de värre får han väl komma hem igen.. Så idag ska jag vara ensam från kl 14-00 hehe de jobbigaste tiderna också,, eller aa ska inte klaga har ju världens goaste bebis som aldrig skriker haha,, så jobbigt för mig e hmm typ,, när han tappar nappen kanske haha =)


Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0