Nervös..

Shit sitter här och nästan skakar av nervositet,, vet inte om de e hormonerna som spökar igen.. men är så sjukt nervös inför morgon dagen.. inte att läkarkontrollen ska gå dåligt får de vet jag att den kommer göra.. Men att vi ska ut..

Vad ska jag ta på han? Tänk om jag tar på för mycket/för lite? Tänk om han vill ammas och inte tar bröstet rätt när vi sitter i väntrummet?? Shit vi ska åka bil igen också tänk om nåt händer??,, Nej usch tankarna bara flöder inne i huvudet känner mig jätte nere,, e de detta de kallar för tredjedagen syndromet?? Så kommer de på 6dygnet för mig?

Tur att man har en sån underbar man då som kan lugna ner en,, älskar dig älskling=) Han köpte ju bröstnappar till mig och nu gör brösten verkligen så ont när jag ammar att jag knappt e kontaktbar när Mio ligger och smuttar,, så vi kokade dem men de var för stora,, men duktig som min älskling är har han köpt en mindre storlek med så de e kokade nu och ska försökas användas nästa mat stund..


Nää nu ska jag gå och lägga mig och vila spännande och se hur han sover i natt då=) om ens jag kan somna e fruktansvärt nervös,,



Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch det är jobbigt med amningen i början, skrek nästan till varje gång Maya tog tag i början och hade sår och blödde. Om du har fått sår så smörj in med lite bröstmjölk och vädra så mkt du kan, det är det bästa. Använd inte bröstsalvorna :) snart så kommer det kännas bättre för då har du ingen känsel haha nästan så iaf :)

2009-10-04 @ 21:27:12
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0