Naveln=)

Hehe såå nu har Mios navel grejs ramlat av,, åhh vikken fin bebis mage han fick=) så gossig,, jag visste inte att naveln skulle lukta illa så när jag öppna blöjan tänkte jag fasiken va de luktar illa om denna blöjan då usch haha sen sa min kära vän Linda att naveln luktar haha=) så gossig e han nu,, bara vänta 2dar elle rnåt så allt e riktigt läkt sen kan Jerry bada med han,, åhh avis jag vill också bada med min snutt,, men jag får så glatt vänta.,.

Yes hade ju stor besök förut Niocle, Julia, Carro och Lotta=) Himla trevligt,, Mio sov tyvärr största delen av tiden haha ovanligt haha,, Men han vakna till lite i slutet,, Lotta har ju flyttat hemifrån nu=) wiee,, ska bli kul att se hennes lägenhet snart=) Vi bestämde även allihoppa att vi ska gå ut och gå snart,,, ja jag har ju några kilon att gå ner,, och nu kan jag ju gå,, inte så snyggt än då men men de går framåt,, Tänkte faktikst palta på lilla grisen imon och försöka ta mig ut själv en sväng,, men vi får väl se,, beror på hur natten blir,,

Idag har han inte sovit så mkt mest 30min hit och 30min dit,, nu sover han och har sovit i 15min så vi får väl se..

Men sen,, va fasiken e min rumpa?? Hallå den e borta?? Blir de så när man föder barn?? Den e heelt platt,, den existerar ju inte?? Hur får man tillbaka sin rumpa?? Tips tack=)

Usch vad tråkigt de e att vara ensam hemma ändå... Jo klart de e roligare nu än innan,, men saknar Jerry hela tiden.. Nu kommer ju de där vardagen,, vill inte att den ska komma,, vill att de där 2veckorna alltid skall vara.. ligga i sängen tills kl är 11 äte frukost tillsammans,, laga middag tillsammans,, slappa framför tvn tillsammans,, pussa på bebis tillsammans,, nuu?? Okej han jobbar ju sent,, så frukost tillsammans blir de ju,, men middag,, hmm aa vi äter lunch,, men sen drar han??...

Nästa vecka,, kommer jag vara själv vid frukost bordet.. hmm.. men de va som älsklingen sa idag att man kommer värdesätta helgerna så mkt mera nu,,=)... Bara myyyysa jämt=).. På fredag ska vi laga god middag och mysa till idol=) Finns inget som slår när vi 3sitter i soffan i mörkret och myser till tvn mmm underbart=).. På lördan tänkte vi ta en shopping runda på torget=) Fick ju presentkort idag av tjejerna med på polarn & pyret sen fick vi ju på rebel barn av min morbror och kusiner=)..

Vi tänkte faktiskt gå till torget=) haha men de beror ju på vädret=)..

Nää nu ska jag passa på att äta medans lillen sover.. Åhh kan man älska något mer?? Nää de går fasiken inte,, såå underbar och bara bara min  hehe okej lite Jerrys också då=)

pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej :) Annars får du ringa till dom :) En kompis till mig fick aldrig något brev utan fick ringa till dom ändå.



Varför får han inte bada med Jerry innan naveln är läkt??

Kram

2009-10-14 @ 01:06:36
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0