Nätterna,,

Ja jag måste då säga de att Mio är den snällaste Bebisen,, han har vart så otroligt snäll dessa två nätter hemma så man börjar bli orolig om detta e lugnet före stormen,,

I natt sov han helt själv i sin vagga vakna ca4ggr men grät inte utan "prata" lite bara så jag vakna,, jag tog upp han ammade honom och han somna om,, och nu sover han igen hehe så gossig min lilla bebis=)

Ja kan fortsätta lite smått om BB då,, sån tur var fanns det ett enkel rum så Jerry fick sova över=),, Dock fick han sova på en resesäng som var väl använd haha,, och han fick bara macka och kaffe,, och de kostade 200kr dygnet mm lyx hotell va=)

Men han fick lite av min mat ibland då jag inte var så mat glad direkt i början hehe,, de hade dock ingen fantasi på mat asså,, första måltiden var fisk och potatis,, andra var fisk och pasta och tredje var fiskbullar haha tur att man gillar fisk då=)

Mio var lite trilsk i början med ammningen han förstod inte riktigt hur man skulle göra och blev så arg att han inte kunde koncentrera sig,, detta påverkade ju en själv lite då ja hade ganska ont överallt och försökte och de var lite jobbigt,, men tack vare alla snälla barnmorskor lyckades vi till slut och nu är han jätte duktig på att amma..

Han klarade läkar kontrollen galant,, och vi fick åka hem efter 2dygn,, vilket var super skönt=).. Haha hemresan gick långsamt vi körde väl i 50 på 70 90 väg haha men de är väl så man är super nervös första gången jag satt och stirra på Mio hela tiden och Jerry satt och flaxa med huvudet så inga bilar kom nära haha grrr,,

Väl hemma släppte allt och vi la oss i sängen alla tre och bara njöt och mös.. Sen kom ju mostrarna på besök,, sen första natten sov han emellan oss,, ja vakna stup i kvarten och var så nervös men de gick bra=)..

Sen var han vaken hela dan och han fick träffa gammel mormor och sin fästmö Thilda=).. Han fick massa fina presenter=)

Han testa även sin babysitter för första gången=)



Den gilla han=)

Sen som sagt var han underbar i natt,,=)

Nu var det tydligen dags för mat igen hehe=) Idag kommer Tant Jessica och Gudfar Mats på besök också=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0