När ska orken komma tillbaka??

Ojoj Mio har inte vart på humör idag,, grinit så fort jag lagt ner han,, vill prompt sitta hos mig hela tiden,, och helst på min onda axels sida,, aa har så jäkla ont att tårarna kommit ett antal ggr idag,, måste få den fixad snart asså har så jääääkla ont,,,

Mio har typ sovit sammanlagt 30min idag,, han somnar hos mig så fort jag lägger ner han vaknar han..

Känner mig allmänt äcklig idag också.. när ska man hinna fixa sig igen?? När ska man få orken tillbaka att tex raka bena?? haha

Usch sitter här inte duschat än,, orakade ben, fett hår, daller mage som fasiken,, de fetaste lovehandelsena man kan ha,, naglarna ser ut som skit,, mysbyxor som är fulla med bröstmjölk,, en t-shirt fylld med spya.. e de sår här jag kommer se ut de närmsta åren eller?? Fattar inte hur andra hinner att hålla ordning hemma och fixa sig själv plus ha en bebis??,, hehe,, Eller e de bara Mio som är så mammig och pappig att han inte kan vara själv?? haha,, Enda gångerna han e lugn nu är när han ligger naken haha=)

Imon blir han ju hela 3v shit va tiden går snabbt om 1v är han redan 1månad hehe sjukt..

Nej nu vill han komma upp igen,, yes fick 10min egen tid wieee=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Theo va verkligen jätte lätt men thilda e tvärtom. Du får la bära runt han i bärsele? så du får pillat lite hemma och fixat i ordning dig?!.. Jag har aldrig duschat om inte Jimmy e hemma... så e bara att fixa det när jerry e hemma... Tyvärr blir man låst på vissa sätt.. Försök klä dig fint även när du går hemma och sminka dig man blir mycket piggare och känner sig gladare hehe...

2009-10-19 @ 17:06:34
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår vad du menar :) Men som tur är har jag extremt mycket hjälp hemma av Thomas. Han är en ängel som hjälper mig med allt så jag hinner fixa mig själv också och även kunna åka hemifrån och handla m.m.. Försök komma ut lite och så om dagarna de hjälper mycket kan jag säga :) Bara komma hemifrån en runda om dagen är guld värd :)



Kram

2009-10-19 @ 20:21:32
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0