Mys fredag=)

God morgon=) Yes idag är det mys fredag=),, underbart,, inte sovit mkt i natt men glad ändå hehe,, druckit kaffe,, aa kanske vanligt för alla andra men inte för mig,, gillar inte kaffe men man måste ju bli pigg.. åhh redbull får man ju inte dricka när man ammar eller?? hehe

Mio lura mig i morse,, han höll på att böka i sängen till slut gav jag med mig okej vi går upp,, så jag la han i våran säng gick upp gjorde frukost till mig och kaffe,, när jag kommer in vad tror ni skit ungen gör?? Joo sover haha,, men då var ju jag för pigg för att somna om,, så jag började skrubba luckorna i köket hehe..

Ikväll är det ju idol,, och det är rock tema så vad passar inte bättre än denna outfiten på min lilla älskling=)





hehe=) sötisen..

Ammade ju i natt,, och han sväljer verkligen as mycket luft förstår inte varför,, fick typ panik i natt allt kändes fel,, så Jerry ska köpa en ammningskudde till mig idag och se om de blir bättre,, Sen har jag fått bröstpumpen att funka bättre,, man fick men en liten grej om man har mindre bröstvårtor,, jag satte i den och vips så gick de mycket bättre,, så nu kanske jag slipper köpa nån ny=)..

Gav han bröstmjölk på flaska nu och de funkade kanon,, ingen luft=),,

Nu lyssnar han på mammas musik hehe får passa på när pappa inte e hemma och hjärntvättar han med dead by april haha=),, Nu är det No doubt, Keri Hilson och Brittan som gäller haha han verkar gilla det=) Ledsen Jerry haha



gullunge=)

Nää nu ska jag försöka somna han och städa lite till=) Kaffe gör en verkligen hyper pigg wieee=)

Kommentarer
Postat av: Linda

È kaffet gott nu då?

2009-10-23 @ 11:25:13
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: jessica

tuffa rockstar byxor

2009-10-26 @ 12:48:52
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0