Mm ut i vida världen

God morgon,, mm fick sova 4,5tim i streck i natt heelt underbart,, han vaknade vid 2 och va vaken till 4 hehe,, under den 2tim ammades han 3ggr och bajsade 3ggr haha de e som allt rinner ut han haha så söt han e,, sen ville han ligga o gosa=) men sen fick vi sova från 4 till 8.15 sen blev han hungrig och nu har han somnat om haha kan man be om mer perfekt bebbe=)

Yes idag blir det ut för första gången i stora vid världen=) Ska till Östra på kontroll ju,, ska bli spännande,, är inte lika nervös idag som igår, tror de va hormonerna som spökade,, var jätte instabil och grät för minsta lilla,, de var som Linda sa hormonerna förvisnner inte hehe,,

Pratade även med Linda igår som lugnade ner mig lite tack gummsan=)

Mm idag kanske jag äntligen kn få använda mina nya skor jag köpte wiee kunde ju inte de innan för fötterna var som ballonger,, fortfarande svullen men mkt mkt bättre,, kan dock fortfarande inte ha min förlovningsring=( så I am still single haha nää absolut inte=)

Idag får vi besök av Patrik och Madde,, ska bli trevligt,, även tant Jessie kanske kommer förbi en stund,,

Stackrs mamma har ju inte fått träffa Mio då hon e sjuk,, hon ska till läkarn idag och få pencelin så vi får hoppas hon kan träffa han snart,, för imon blir han ju 1v=) ojojoj..

Shit nu känner jag att jag har blvit sån som jag sa att jag aldrig skulle bli bara skriva om bebis haha,, men inte så konstigt kanske när hela min värld kretsar kring just han,,=)...

Åhh jag längtar verkligen tills jag kan gå ordentligt så vi kan gå ut och gå med vagnen och gå i stan o så mm ska bli så underbart=),,

Nää nu ska vi börja göra oss i ordning här,, man måste börja i tid när man har bebis hehe =)

puss och kram

bilder kommer senare=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Melle. Jag brukar sätta pekfingret under och tummen över bröstet å så drar du ner mjukt kan ta några ggr innan det kommer. Annars kan du passa på när han äter och det rinner till så tar du från det ena bröstet och ger till det andra hehe, om han e torr om fossingar och händer så smörj lite med bröstmjölk där med :) Bröstmjölk är tydligen det bästa mot torrhet med :) Fråga dom på storken om hur du skall handmjölka :)

2009-10-05 @ 10:11:25
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ja tack det skulle var bra :) Jag ska använda mitt silverschampo ikväll så får jag se hur det blir men den låter kanon :D

Kramiz

2009-10-05 @ 12:02:29
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack gumman det värmer i mit hjärta... klart jag finns här för dig...

2009-10-05 @ 12:13:12
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0