Mm thai

Hejsan,. mm fått sova lite nu i 2tim,, eller a från och till vaknar ju för minsa ljud från vaggan,, just nu hörde jag ett väldigt suspekt ljud där inne ifrån haha eller flera rättare sagt,, dags för blöjbyte kanske=) haha,, aa den lilla rackarn snacka om att de går åt blöjor här hemma haha..

Älsklingen e på väg hem med Thai=),, gottit gottit,, de kom as långt idag nästan hela överarmen kvar bara lite färg lvar där uppe sen e den klar,, sen e de bara under armen kvar=) wieee han var lite skakis nu,, legat i 6tim under nålen kan inte va kul haha=)

Han frågade även åt mig fick ett bra pris,, så ska väl boka en tid så snabbt lillkillen fått nån slags rutin på sitt ätande och sovande,, lite pinsamt att avbryta en sittning med nää nu e de dags för tutte paus liksom haha,, men min lär ju inte ta mer än 20min haha så de ska han väl klara min lilla gulle unge=)

Hur fick jag nattat han förut då?? Jo mammsen fick gå runt vaggandes i lägenheten och sjönga påhittade låtar då jag inte kom på nån haha,, men han gilla de... haha

Nää nu känner jag en liten gossig lukt sprida sig i lägenheten får nog gå in till min älskling och byta tha dajper=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0