Mio ska få en kusin=)

Hej,, så nu sover han gott på pappas bröst,, a de e sådär med de små liven vänta finns inte i deras värld haha,, japp,, till rubriken då.. igår ringde Jerrys bror med den glada nyheten att Mio ska få en kusin=).. Shit om 2009 var babyboom så kommer 2010 bli ännu värre.. jag vet nu hmm,, 5st tror jag om inte fler haha=) Massa lekkompisar till Mio nu=)

Gud vad glad jag blev igår i alla fall att den jäkla Camilla åkte ut,, aa de va inte mer än rätt asså=) Var bara tvungen att skriva in detta=)

Så vad gjorde vi efter torget,, oj får inte glömma att vi träffa mormor på torget hehe,, Mio verkar trivas jätte bra i mormors sällskap=) de satt och gotta sig så jag kunde äta,, eller a äta och äta,, asså jag har typ tappat matlusten helt,, idag åt jag frukost 2små mackor,, sen typ tre tuggor av nån äcklig grej¨på Åhlens,, sen åt jag inget förens klockan blev 18,, och då var jag inte hungrig utan Jerry tvinga i mig,, kanske de e därför Mio vart lite grining igår,, för mamma inte äter?? Aa nää får bli skärpning där.. men jag är verkligen inte hungrig..



Testar babybjörn,, och de var en hitt han somna dirket haha=)

Vi bada även idag,, och denna gången fick de bli badkaret för mammas lilla gosse gris är inte så liten längre hehe,, denna gången gick de riktigt bra,, han grät inte utan såg ut och njuta=)



hihi sötis=)

Vi har även fått städa ordentligt idag=) äntligen tog bara 3veckor haha,, men de blri väl så i början som småbarns förälder antar jag=) men nu e de dammat överallt=)

Vi ska ju få fin besök imon då måste de vara städat,, Martina och kanske hennes karl kommer på besök.. fast egentligen kanske vi skulle lämnat alla blöjors osv framme för att skrämma dem lite för vad som komma skall.. de ska ju ha bebbe i mars haha..

Nu har vi den där mys kvällen vi skulle haft igår,, blev ingen myskväll dirket då Mio var lite grining,, men nu har vi tända ljus och Mio ligger och gottar sig hos pappa,, så nu ska jag fortsätta vår mys kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0