Mio 1vecka idag=)

För 1v sedan nästan exat hehe han föddes ju 08.32 kom min lilla älskling ut efter timmar av blod svett och tårar=) Shit aa tiden går verkligen fort,, tycker redan han vuxit också kan det vara så??

I natt ville lilleman inte sova haha,, jupp var vaken mellan 3-5 och ville bara äta och mysa,, jag var såå trött så Jerry fick hålla på mest haha ja amma bara sen sov jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna.. Sen sov han till kl 7 så då lät jag Jerry sova 1tim till medans jag amma och mös med lillen,,

Yes nu kom de där ventilations snubbarna,, vi trodde de skulle hålla till i badrummet,, men nej de skulle vara i våran zoon grr sovrummet,, så vi fick så glatt palta på oss och lägga oss i soffan,, och nu borrar de och håller på och har öpper balkongen så de e riktigt kallt burrr...

Fast ändå skönt att de kommer nu så slipper vi gå och vänta på dem hela dagen,,

Fick ett sms av pappa i morse "Grattis till giftermålet" What?? tänkte jag har jag satt annonsen fel nu eller?? På Mio asså i GP,, då har de tydligen skrivit att både jag och Jerry heter Belin haha,, jag skrev inte ens ett efternamn i annonsen,, men jaja de e ju inte hela världen men men hehe..

Idag kommer tant Jessica på besök=),, sen händer nog inte så mycket mera,, ska försöka städa lite här hemma börjar änna damma igen nu.,, blir lätt så som sagt..

Har även upptäckt att jag inte har några ammningsbhs som passar mer,, har 2st men de räcker inte långt,, uatn jag vill köpa en riktig men de e sjukt dyra asså,, den billigaste jag hitta kostade fasiken 179kr,, 179kr!! för en bh??? helt sjukt ju,, och man behöver ju mer än 1,, aa men de e ju sånt man måste ha tyvärr så e la bara att införskaffa sig det då..

Just de jag glömmde ju berätta att YES!! Kom i mina skor igår wiee,, inte för att jag blev så mycket snyggare då min gångstil fått sig en liten törn haha,, går som en "cowboy" som Jerry sa haha jupp ser ganska roligt ut när jag kommer gåendes hehe,,

Nu e det dags för frulle=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart han växer, gått upp 300 gram sen i torsdas ju :) och sånt märks, sen har han säkert växt nån mm på längden, som mamma ser du det direkt för du har ju granskat han från topp till tå eller hur :)



Amningsbhar har dom billiga på hm, 2 pack har dom där för under 200, inte speciellt snygga men dom e väldigt sköna :) kolla där Melle :)

2009-10-06 @ 09:17:03
URL: http://httplisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0