Massa besök...

Hallojsan,, äntligen fått lill skiten att somna,, aa han gillar inte när pappa går iväg tror jag,, han ska trilskas lite och vill inte sova...

Idag kommer massa tjejer hit Nicole, Julia, Lotta och Carro.. Carro har jag fasiken inte träffat på år och dar,, Shit kom på nu,, de e ju vi 5 haha,, vi 5 har nog inte vart tillsammans alla 5 sen gymnasiet nån gång haha sjukt,, vi var så jäkla tajta när vi var små haha,, shit va roligt=).. Men de e ju inte här för min skull haha,, de vill ju träffa Mio... dumt att han somna nu då men känner jag han rätt kan han vakna när som ändå.. han har börjat sova mindre på dagarna nu,, Vilket är kul,, fast han vill att man ska hålla han hela tiden och prata annars blir han grinig,, han gillar dock babysittern vilket är min räddning när jag ska gå på toa eller laga mat eller nåt haha,,



haha sover bäst hos pappa=)



eyy passa dig=)



mammas lilla tjockis=)

Nää va var det jag sa?? Nu vakna han där inne,, hmm ska man låta han ligga lite själv kanske?? Så han lär sig?? Han skriker ju inte bara gnyr,, men jag har inte hjärta att låta han ligga själv,, nää väntar nån minut i alla fall,, han kanske somnar om..

Usch när ska man hinna städa här hemma då,, han vill ju ha uppmärksamhet hela tiden,, och dammråttorna och börjat bygga bo här i varje vrå,, hinner bara med lite städning de värsta ni vet diska och små plock men damma och damsuga finns inte i min värld nu,, a ja de får väl vara så tills man fått in nån slags rutin,, nån av mina kära systrar kanske vill komma och hjälpa en?? haha,, en liten hint så=)

Nää nu kommer snart flickorna,, måste sminka över de där svarta ringarna under ögonen känner jag,,,

 

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi fick ett brev hemskickat där det stod av vi skulle höra av oss till dom så vi kunde boka tid :)

2009-10-13 @ 17:18:54
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0