Mammas lilla tjockis=) hehe

Hehe jupp hela 4155g vägde "Lilla" Mio nu,, haha han hade gått upp en del sen sist,, vägde ju bara 3880g för 6dar sen haha,, han låg lite över medel=),, men men de brukar lägga sig sen,, han hade även vuxit 2cm så han e 53cm nu=) haha och samma som förra gången så kissade Mio rätt ut när blöjan kom av och inte bara 1gång utan 2gånger haha=) Han verkar vara lite rädd för barnmorskan kanske hehe=)

Hans navel såg bra ut,, den var inte helt läkt innuti,, så badet med pappa får vänta tills nästa vecka=(..

Även mammi passade på att väga sig,, och wiee har gått ner 3kg till nu så gått ner 15kg så,, så de e bara hälften kvar,, sen e man back in business igen=)

Efter bvc åkte vi och handlade,, vi satte bilbarnstolen i vagnen,, de finns ju sånna vagnar med barnstolar på,, men de såg ju ut att komma från 1800.talet och var stenhårda.. så nej där ska inte min lilla grabb få ligga och kvida.. Yes så nu har vi mat igen,, köpte även ett multi pack blöjor=) hehe,,de behövs vill jag lova=)

Sen åkte vi hem Jerry laga mat makisar och köttbullar hehe jupp hann inget mer avancerat men det funkar alltid=)

När Jerry åkt till jobbet gick jag och Mio och la oss i våran säng.. Mio somna ganska snabbt,, tror han gillar att ligga och sova breve mamma istället för i sin tråkiga säng hehe,, Jag sov 2tim Mio i 3tim hehe jag kunde sovit 3,, men min son är en riktig snarkare haha så de var lite svårt=)

När vi vakna hade posten vart här och Mio hade fått ett paket från sin farmor, plastfarfar, faster Sara och farbror Johan,, han fick en bok,, Pelle kanins baby bok,, en sån första året bok,, där man skriver ner alla grejer han gör första året och så,, Jätte fin=) Den tackar vi för=)

Fick även dammsugigt när Mio sov haha de var på tiden,, så nu är dammråttorna på golvet borta i alla fall.. Ska se om min son tillåter att jag dammar möblerna sen också=)..

Nu vill han e mat här puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0