Mamma

Hmm fick min första "ahaa" upplevelse eller vad man skall kalla det,, känner mig som världens största mupp,, men det är väl detta som kallas kärlek och att man är mamma,, Jag är verkligen mamma,, jo jag vet jag har vart det i 4v nu men,, hade en väldigt speciel stund med Mio precis,, hehe han låg i bara blöjan på mitt bröst och jag började sjunga Hallelujah för han

Vet inte hur jag skall tolka det hehe men han började i alla fall Le jätte mycket,, kändes som han log i evigheter,, han har lett innan men bara då lite snabbt,, detta var länge,, och han tittade på mig med sina stora fina ögon.. heelt underbart

Löjlig som jag är då hehe började gråta haha ja för att inte få Mio att undra så log jag smtidigt som tårarna sprutade,, haha aa jag kände verkligen att jag var hans mamma och att jag älskar honom över allt annat,, han är det bästa som någonsin hänt mig.. och allt jobbgit var som bortblåst..

Sen låg vi och "pratade" i nästan 20min,, han verkligen pratade med mig oxå,, titta mig i ögonen osv,, aa helt underbart var det,, ville aldrig att de skulle ta slut,, hade kunnat ligga så för alltid,,

Känner mig som världens tönt haha men det är väl så här det känns att vara MAMMA=)

Sen vagga jag han till sömns med hjälp av min otroliga sång röst hehe,, Ikväll blev de Molly Sanden för hela slanten,, han somna i alla fall=)



hehe mammas älskling bara 2v=)

Ikväll har vi vart hos mamma/mormor,, vi gick en lång prommis i den nya vagnen som var kanon=).. Mormor fick lekte med Mio hela tiden så min axel kunde vila lite=)..

Han spydde även ner moster Gabban haha jag varna henne haha=)..

Vi fick sålt vår gammla vagn också,, tjäna 500kr på det=) wiee,, kanske ska köpa nåt fint till Mio för det=) Han behöver en vinter mössa och en ny pyjamas haha,, han växer ju så det knakar,,

Var ju på BVC förut.. lillen hade gått upp till 4696 så han hade lagt sig lite i alla fall=) inga 400g denna gången hehe,, han var 55,5cm lång var 51 när han föddes=) hehe,, så lille man e inte så liten längre=)

Imon blir de hem till Linda och dem för lek och bus med Thilda och Theo hehe,, ja ska få Theo att säga JA!! haha ska i alla fall försöka Linda haha..

Nu ska jag krypa ner och pussa på min underbara son=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0