Lugn Bebbe=)

Hejsan,, pratade lite med min expert Barnmorska hehe Linda=) hon har alltid svar på allt min lilla goding.. Hon sa att man kan blanda ersättning och ammning eller a inte varje dag kanske men om man ska ut på stan osv om man inte vill amma offentligt,, vilket är ett av mina största problem då..

Så jag testade ikväll för att se,,och han njöt verkligen,, fick inte ner nån luft i magen och låg och titta och såg på flaskan,, och efteråt var han jätte go och låg och snacka som aldrig förr och magen har inte låtit nåt.. Jag måste verkliegn köpa en pump och ge han bröstmjölk på flaska istället då=)

Jupp inga kläder för mig denna månaden utan de blir bröst pump haha kul va haha=)

Känner mig mkt lugnare nu,, måste bara inköpa en termos så man kan ta med varm vatten ut,, ska köpa de imon=)


Hoppas vi får en lugn natt nu också=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

klart jag finns här för dig gumman =)

2009-10-23 @ 08:06:28
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0