Kalasdax=)

God morgon,, mm vilken underbar natt vi haft,, Mio somna kl 23,, vakna kl 00,, sen sov han fram till 6 heelt underbart,, sen sov han till kl 9 så i natt har man fått sova lite,, även fast jag vaknar va 5min för jag hör nåt konstigt ljud från vaggan,, undra när det skall sluta?? haha

Aa fotbollen igår var ju mindre rolig,, fan va kasst,, var riktigt orättvist vi skulle ju ha vunnit asså,, så många chanser,, jaja så kan de gå när man har för mkt självförtroende,,

Idag ska vi på kalas,, Vi ska fira Cassan som fyllt 15år,, då ska även Mio få träffa gammel morbror och mina kusiner=),, Ska bli kul=)

Ska åka förbi apoteket innan och köpa mig en bröstpump,, tänkte de e lika bra att träna sig med en om jag kanske vill åka o handla nån dag eller nåt.. Jag tycker nämligen de e ganska onödigt att klä på lillen och ut i det kalla för att handla mat stup i kvarten så därför gör Jerry de nu i början,, Men de kan va skönt för mig med att komma ut lite o handla så vi ska testa bröst pump hehe,,

Sen har vi pratat och bestämt,, att vi ska ha barnvälsignelsen efter jul,, är ju så mycket i december ändå så bättre efter.. Men som sagt vart ska vi ha det?? haha vi vill ju inte ha de i kyrkan för vi vill ju ha de lite mer personligt med bara vänner och familj.. Men våran släkt är typ 43personer sammanlagt och då e de asså bara de närmaste släkten,, sen vill vi ju ha våra närmaste kompisar med så vi blir liksom runt 50pers,, haha så de lutar nog åt att vi får hyra en lokal.. Tänkte ju ha det hemma hos mamma först men de går nog inte haha.. Jaja de löser sig säkert=)

Imon ska Jerry börja med sin tattoo wieee=),, Fast jag kommer få vara ensam hemma i 6tim=( lite nervöst men de kommer säkert gå bra Mio e ju så lugn och gossig.. Nää om man ska börja ta på sin karlar här så vi kommer i tid=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0