Jelly magen hehe

Aa shit va kul de ser ut när jag skrattar hela magen vibrerar som jelly hehe,, aa den här magen ska bort snabbt hehe,, när jag väl kan gå,, för just nu går jag som om jag hade ett rör uppkört nånstans och ont gör de som tusan,,

Har fortfarande "träningsvärk" också,, aa för man använder ju muskler man inte visste fanns varenda del i kroppen späns ju under en förlossning,, men en sak e skönt JAG KAN ÄNTLIGEN BÖJA MIG IGEN,, JAG KAN TA PÅ MIG SKOR OCH STRUMPOR SJÄLV!! aa visst fasiken e de underbart hehe

Så nu har även den "riktiga" mjölken kommit och brösten väger bly hehe aa helt sjukt asså,, och min lilla älskling verkar gilla de=) hmm aa vem utav dem menar hon nu?? hehe tror båda haha..

Sen kan jag ge tips till alla gravida,, för alla sa till mig "Köp stora storlekar" osv,, så mm visst gjorde de,, och nu har jag bara 3bodysar som passar lillskiten,, allt e för stort och han ser lite lustig ut hehe,, så köp strl 50 ändå även om han växer snabbt=)

Jerry fick köpa pyjamsar igår så köpte han en superman pyjamas hehe och efter de så råkade Mio sova jätte länge så nu tror Jerry att de e hans förtjänst hehe vet inte hur många ggr jag hört han säga "Jo men de e pyjamasen mm visst e pappa grym" hehe mm visst älskling allt beror på pyjamsen=)

Gudfar Mats är här idag,, vi fick fina blommor och presentkort på en jätte mysig butik i Haga så vi ska dit och shoppa=)



hihi myser i sin superman pyjamas=)

Nää nu ska jag ta disken,, mm en sak e säker lägenheten ser ut som sju svåra år,, konstigt hur en liten gris på 4dygn kan stöka ner så mycket haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0