Jaha

Är inte så uppfinningsrik med rubriken men jaha,, hehe,, Tant Jessie var precis här på besök,, tyvär sov Mio hela tiden haha,, för han hade vart vaken i flera timmar,, första gången han vart vaken så länge,, han åt även ca 5ggr på 3tim haha orka,, han kommer bli en liten tjockis haha=)



Myser hos Tant Jessica=),, Fick fina presnter här med,, en hakklapp kan behövas då Mio har ärvt av sin fader att äta med hela ansiktet haha=) sen fick han en fin liten nalle,, och en boll som låter=)

Älsklingen var så snäll förut när han var ivåg och handla mat,, så kom han hem med 2st ammningsbhs till mig=) Tack älskling,, han kunde tom fixa rätt storlek de ni=)



Så här låg de igår när jag kom in hehe båda sov mina små älsklingar=)

Imon får vi stor besök,, får du kommer Jerrys mormor & morfar,, och även hans Moster och Stefan och de små barnen Kalle & Kajsa=),, De kommer redan klockan 10 imon,, så de e ju tur att man har en levande väckarklocka=) haha,,

Imon ska vi även köpa en ny kamra,, blir tokig på våran,, Mio får ju röda ögon och de tar hundra år innan den tar en bild och bilderna blir suddiga som ni kanske ser,, så imon ska vi köpa en riktig kamra,, i alla fall dyr,, usch fattar inte varför allt ska kosta så jäkla mycket,, jag menar så mycket kan de faktikst inte kosta att tillverka saker,, som tex då en ammningsbh nästan 200kr för lite typ seriöst?? jaja men vi vill ju ja fina bilder på våran bebbe=)



Snygging där med knästrumpor,, man måste ju följa modet va=)

Jusst de ja fick ju min förlossningsjournal igår,, riktigt rolig att läsa då jag inte var vid mina sinnesfulla bruk under förlossningen hehe,, stod massa grejer ja inte kom ihåg,, stod även att Mio nästan va en 10poängare,, de kollar ju hudfärg, andning m.m 1min 5min och sen 10min och Mio fick 9,10,10=) wiee Mammas lilla gris,,

Frästen hur tråkigt var inte Roast på Berns igår då?? Seriöst Bert kan ju inte hålla tyst en sekund,, nää vill inte ens lägga upp ett klipp usch somna efter halva oxå hehe,,

Nää nu vill min man ha choklad och eftersom han håller Mio som sover så kan man inte resa på sig hehe=)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0