Invigt vagnen idag=)

Hallojsan,, Mm trodde jag skulle få en jobbig natt i natt,, med tanke på att Mio i stort sätt sov hela dagen igår men han var ändå jätte duktig,, fick gå upp 2ggr bara,, men sen vakna han i o för sig kl 6 i morse och var jätte pigg,, vi försökte somna om han men de gick inte mammas lilla prins var gör pigg och ville ligga och mys prata med mamma och pappa.. Så de var bara att gå upp sen hehe,,

Han bada igår för första gången hemma,, de gick hyfsat tills vi kom till huvudet de tyckte han inte om,, då börja älsklingen för första gången att gallskrika haha aa de e sant han har aldrig gall skrikit innan hehe så vi fick ta upp honom och gosa in han i en varm handduk då blev han lugn=)



Myser=)



Myser hos mammsen=)

Ja idag har vi invigt vagnen=) Vi åkte till 421 för att bla köpa en ny kamera då,, så dessa bilder på bloggen är de sista tagna med våran gamla sket kamera=) Japp vi åkte till 421 då ja,, och Mio låg i vagnen,, han var så duktig hela tiden eller a han sov ju hela tiden haha=),, Han tyckte nog vagnen var gör mysig,, inte så konstigt att han sov frästen han hade ju vart vaken sen kl 6-10 hehe=)



Mm,,sen köpte vi även en vinter mössa till älsklingen och vantar och ett par tofflor,, Sen skulle han ju få en overall av Mormor (mamma) men eftersom mamma vart sjuk så har ju inte hin hunnit träffa Mio eller köpt nån så jag fick köpa en så länge som han får av mormor och det blev den hära=)

Hehe ja de inte Mio på bilden haha men de e denna overallen,, visst e den söt,, min lilla björn unge hehe,,

Sen var det blöj shopping som gällde,, mm för här har vi en stor förbrukare på blöjor vill jag lova,, så de blev två stora paket=)



Jupp här byter vi blöjor,, usch va jobbigt de e med dessa röda ögon,, men med den nya kamran hehe kommer de blir bra,, de blev ingen canon då vi blev rekomenderade en nixon för den gav snabbare och bättre still bilder,, canon hade en bättre film grejs,, men vi kommer ändå så köpa en riktig film kamran sen om några månader så tyckte de va onödigt att lägga ut 400kr för det,,,

Ja så vad händer mer idag?? Not so mutch,, slappar just nu i soffan,, mina pojkar kollar på Wolverine mm gör kul verkligen=) haha Jag väntar på att tvättmaskinen skall bli klar,, och ja de kan jag säga till alla gravida att införslaffa sig,, shit trodde inte att de skulle bli så mkt tvätt,, men tro mig tvättar typ varannan dag nu,, för här ligger de bröstmjölk och spya överallt haha ,, men de blir faktiskt så,, han kan typ bara använda en boddy eller pyjamas 1gång sen behövs de tvättas hehe,,



Mm =)

Nu ska ja göra kaffe till min man så han inte somnar som igår haha=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0