Idol fredag med THAI!!

Wiee hoo snart kommer älsklingen hem,, med Thai mat wiee älskar thai mat som ni alla vet=).. gottit gottit,,

Hmm idag har jag faktikst fått gjort lite här hemma,, tvättat 2tvättar,, diskat,, och bäddat nya sängkläder=) mm,, Mio sov lite i babybjörnen medans jag diskade och bädda rent,, och sov under tiden jag tvättade..

Dock funka inte de där rulla vagnen så speciellt länge,, så jag fick så glatt sätta mig i soffan med han,, slänga på Molly Sanden och yla som en varg och tillslut somna han haha,, ska detta bli nån slags rutin nu,, att jag måste sitta och sjunga haha,, usch usch nää de får bli när vi e själva bara Mio hehe

Yes ikväll är det IDOL!! och det är Las Vegas tema vad de nu kan innebära,, glitter och glamour står det bara,, hmm spännande,, hoppas fasiken Reza eller Erika åker ikväll,,..

Sen måste jag bara säga att jag e så sjuuukt trött på detta eviga tjat om svininfluensan,, åhh blir så trött,, och det där vaccinet,, man blir ju sjuk av att ta det?? varför ta det?? Svininfluensa är precis som varje år,, en influensa som kommer några dör som varje år i influensan,, okej tydligen e sätter sig denna på ett annat sätt,, men de är ju precis som varje år?? varje år dör några tusen av influensan,, och inte tar vi nåt vaccin varje år eller?? a tycker bara de e för mkt,, de händer andra grejer man kanske ska länga ner sin tid på istället,, jag tänker i alla fall inte ta de där vaccinet och ligga sjuk,, eller få konstiga nerv ryckningar som hon i usa fick..

oj nu vakna n¨ån här.. mat dags tror jag

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har tagit vaccinet och jag har inte varit sjuk. Jag va tvunget att ta den för jag har astma och det är jätte många som måste ta det även om man inte vill. Det är jätte fel att man blir sjuka av den alla blir inte det och det är inget fel i att vaccinera sig.

2009-10-30 @ 21:43:09
Postat av: Anonym

Jag har vaccinerat mig och jag blev inte sjuk, alla blir inte det och om man blir det så är det i MAX 2 dagar inte mer. Jag va tvungen att ta den för att jag har astma och det är jätte många som va tvungna att ta det för detta. Kram Madeleine

2009-10-30 @ 21:46:20
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Hoppas det blir bättre då :)



Vad gör du då? :D

2009-10-31 @ 11:29:37
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Yoyo

HUmm....det känns som om det har blivit lite häxjakt på dom som faktiskt behöver eller vill ta vaccinet och det tycker jag är synd, det är ändå en fråga som är upp till var och en och det finns inga rätt eller fel!

Klart att folk ibland blir sjuka av vaccin och så har det varit i alla tider av alla vaccin bara att det hörs mycket mer just nu eftersom alla I-länder vaccinerar sina befolkningar samtidigt och för att det säljer lösnummer :(

Kramis :D

2009-10-31 @ 17:16:45
Postat av: Melissa

de är väl klart att de e upp till var och en om man vill ta den,, men jag tycker de är lite löjligt vilken uppmärksamhet just denna influensan har fått,, precis som att de aldrig funnits nån annan influensa ¨nån gång.. jag tänker inte ta vaccinet i alla fall.. men ja tycer inte sämre om nån som gör det,,

2009-11-01 @ 13:48:00
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Yoyo

Bra! för vi är några som kanske inte vill men ändå måste ta det jävla vaccinet och vi vill inte bli mindre omtyckta för det ;)

2009-11-01 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0