Idol final=)

Nu sitter jag i soffan med datorn och lilla Mio slappar i soffan till The simpsons,, usch jag gillar verkligen inte de programmet men Mio verkar göra det haha=)

Nää men igår var det ju äntligen fredags final i idol,, men jag gillade fasiken inte den nya varianten,, massa bakgrundsdansare?? Men hallå de kunde ju inte ens dansa,, hehe dansen de gjorde till Nicklas Hocker framträdande var ju sjukt de såg ut som ett gäng juckandes gorillor ju,,

Sen de som sjöng i bakgrunden tyckte bara de förstörde,, framförallt Rabihs framträdande hade vart mycket bättre utan dem.. Aa nää de va kasst,, Men där emot tack gode gud att den där tanten Carolina åkte ut,, gillar verkligen inte henne,, usch asså... Jag har ganska många favvisar i år haha,, Nicklas, Rabih, Tove, Erik, Eddie och Calle,, resten gillar jag inte,, Okej Mariette e ju grym men jag tycker hon e lite för mkt ibland,, Nää nästa fredag åker Camilla hoppas jag i alla fall haha=)



Sen var ju min stora idol där igår haha Darin=) Aa han e faktiskt grym,, Jerry berätta att när han var på Nrj in the park för att titta på Dead by April,,, så var Darin där också,, och att killar i 15-20års åldern hade stått och buaat och gett Darin fingret,, asså tycker det är såå jäkla löjligt när folk håller på så.,, De e bara avundsjuka,, de vill också stå på scen o ha miljoner med tjejer som skriker efter en,, haha...



Nää nu ska jag invänta Jerry så jag kan duscha,, Mio slockna som vanligt haha han gillar och sova min lilla gris hehe.. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0