Hopp måndag igen,,

Hallojsan,, aa då var det måndag igen=(,, Jerry ska jobba kväll hmm inte så kul,, Skulle ju hem till Linda idag egentligen och leka med barnen,, Men Thilda blev sjuk stackarn=(,, Så de får bli en annan dag,,

Mio sov jätte bra i natt, då jag bara gav han ersättning under natten,, sov först 5tim sen 3tim underbart=)

Så gav jag han mjölk nu på morgonen,, och japp då börja han skrika efter typn 10min efter mer osv,, tror inte min mjölk mättar,, aa så nu står jag i valet och kvalet,, sluta med mjölk helt eller inte?? Hmm han blri ju inte mätt hur mycket mjölk jag än ger han?? aa vi får se under dagen,, har pumpat ut en flaska till så får se hur han blir eftre den sen,,

Imon blir lill skiten 1månad shit vad tiden går snabbt asså haha=) Imon kommer även faster Lovisa och hälsar på ska bli gör kul=),,,

Har fått dammsuga idag wieee=) äntligen aa hade typ planerat de i flera dagar nu men de har alltid kommit nåt ivägen hehe,, men nu är dammråttorna borta=)

Igår var vi hemma hos Jerrys mormor och morfar på middag mkt trevligt=) Första gången Mio var där också,, och han trivdes kanon hemma hos dem=)

Hopp så vad ska man göra idag då?? Ska försöka städa lite,, hmm tycker alltid jag skriver det men de är så de e,, man hinner typ bara göra ett rum om dan om ens de,, eftersom Mio e så himla social och vill sitta hos nån av oss hela tiden..

Måste boka tid för min axel nu också,, vet inte om jag ska gå på vanliga massage eller till en kiropraktor?? hmm aa får se hur jag gör,,

Nää ska passa på att duscha innan Jerry åker till jobbet=( puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han blir väl inte 1 månad imon? Det är ju den 27 imorgon. på 4 veckor är det 28 dagar och det är ju 30/31 på 1 månad ;) 4 veckor blir han imorgon, 1 mnad på torsdag :) När man ammar så kommer grädden på slutet, kan vara därför han inte blir mätt då han bara får den första mjölken från bröstet :) Om du inte ammar utan bara pumpar kanske det är bäst att sluta helt med mjölk och bara ger han ersättning så du vet att han blir mätt :)

2009-10-26 @ 12:24:51
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0