Hmm

Hallojsan,, ja kalaset gick kanon Mio var en liten ängel hela tiden,, trots full rulle runt omkring,, haha alla stod och stirra på han när han låg och sov haha,, Han fick även massa fina paket av sin mormor och mostrar,, han fick massa fina kläder,, ett täcke till vagnen,, sen kom min morbror och kusiner av dem fick han ett present kort på 
rebel barn så vi ska ditoch fynda=)



Moster Cassandra=)



Vi tog fram massa bilder på när vi var små också hehe fy vad jag såg ut asså,, okej jag var väl inte så liten på bilderna runt 13år men usch jag var absolut ingen söt unge hehe kanske när jag var runt 5 men inte sen haha,, så hoppas inte Mio e lik mig som barn då haha..


Mios navel håller på att ramla av också den hänger bara på en liten stump nu så snart kan pappa få bada med dig älskling hehe=)


Här har vi gammel morbror då.. haha hans skjorta va dock inte så ren sen efter Mios besök i hans armar haha=)

Var och köpte en bröstpump idag också ska testa ikväll.. har ju så mycket mjölk att jag skulle kunna göda ett helt land haha,, jupp så sant så sant.. Men man ska väl inte klaga över det egentligen finns ju dem som har jätte problem med mjölken,, men ha mycket mjölk är också jobbigt,, man läcker ju konstant och har bröst mjölk över allt hehe,,

Jusst de jag jag körde bil idag för första gången på ca 3månder haha,, de gick faktikst bra,, var lite darrig ibland men de gick., starta dock en bilkö efter mig på Näset vägen hehe men vadå?? De e ju faktikskt 50 där haha

Nää nu är det middags dags=)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0