Hatar det!!

Åhhh jag verkligen hatar när Jerry jobbar kväll,, trodde de skulle bli enklare nu när Mio kom,, jo men visst e de "roligare" så sätt,, men också mer krävande,, eftersom Mio dår är "kvälls grining" som många barn kan vara i början,, hinner jag inte så mkt som att säga buu innan han vill komma upp till mig igen,, ja visst de e för mysigt,, men man vill ju ändå kunna göra saker..

Förstår faktiskt inte hur andra kan hinna med saker,, som städning, disk osv,, här ser de ut som fasiken,, de få stunder Mio sover,, så kanske man inte vill städa de första man gör utan då som nu är jag helt slut efter haft en grining bebbe,, nu vill jag koppla av vid tvn/datan,, så när ska man städa?? Kanske skaffa hemhjälp? Någon? Helst gratis=)

Nämen seriöst hur hinner folk? Sen när Jerry e borta med,, usch hatar det hatar det verkligen..



Men älskar min sötnos=)

En annan sak jag tänkt på,, läser ju ganska många mamma bloggar nu,, där får många höra kommentarer typ så gör man inte och så gör man och bla bla bla,, du undrar jag,, vem är det som bestämmer hur man ska ta hand om sitt barn? Finns de någon regel bok eller? Åhh blir så trött när man läser vissa grejer,, visst ska man dela med sig om tips osv.. Men jag tycker inte man ska säga till nån mamma/pappa att så gör man och så gör man inte,, för alla barn e olika,, har olika behov osv osv,, de är bara osäkra människor som ska hålla på så..



Myser hos Faster Lovisa..

tycker ni att jag låter bitter idag?? Mm kanske,, kan inte alltid va på topp,, även om man har världens underbaraste son som jag älskar över allt annat hehe,,

De går liksom inte att få in nån rutin på en 1månads bebbe,, försökte få han att sova som igår vid 3 icke sa nicke,, därför blev han väl antagligen övertrött nu på eftermiddan/kvällen och även lite magknip på de så nu har han äntligen somnat,, mm peppar peppar,, hoppas han sover i alla fall 2tim nu så blir de natta mat sen och sen kan vi ju hoppas han sover hela natten hehe önska drömmar det,,



myser i sin nya vagn/säng hihi

Kom på att idag har jag bara ätit 1macka till frulle,, makaroner och korv kl 12 och 2mackor nu,, mm de e va ja hinner med,, a har ju fortfarande lita att ta ifrån annars hade man la vart anorektiker nu hehe,,

Nää nu blir det TV!!!

puss

Kommentarer
Postat av: martina

Känner igen det där med att inte hinna med:P:P min lillla sessa vill att jag håller i henne 99% av tiden då hon är vaken, men har upptäckt att hon gillar att sitta i babysittern, så nu äntligen kan jag laga mat och städa lite smått medans hon nöjt sitter och kollar på:) ibland hinner man inte ens sminka sig:P han är super söt eran lilla kille:):)

2009-10-27 @ 21:49:34
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0