Hårda livet..

Yes nu har väl de hårda livet som småbarns förälder verkligen börjat.. sovit 3tim i natt eller rättare sagt igår kväll.. fick sova från 22-00 sen har de vart uppe i stort sett hela natten,, han har vaknat 1g i timmen sen,, mm underbart..

Men det beror antagligen för jag lät han sova till 21 på kvällen från kl 18,, men man har ju inte hjärta att väcka dem när de sover så gottit.. men e får jag göra nu helt enkelt kan inte ha de så här på nätterna..speciellt när Jerry jobbar som han gör.. till slut tog mitt tålamod slut i natt så då fick jag väcka jerry kl 3 så han har vart vaken sen 3 och åkte till jobbet 5..

Aa så idag är jag nog pigg haha.. Mormor (mamma) va på besök igår,, Mio är så lugn hos henne,, ja de e väl för hon e lik mamma haha eller mamma lik henne kanske=) haha

Idag ska vi till BVC kl 16.30 spännande och se om han gått upp mer??.. Spännande och se om han kissar ner barnmorskan igen haha,,

Har lite frågor oxå,,

Ska försöka ta mig ut lite idag också själv med vagnen,, eller a får jag tid för att sova gör jag ju det först och främst haha

hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0