Grinig bebis...

Nää idag är det ingen bra dag,, Mio är jätte grinig och vägrar vara nån annanstans än hos mig.. inget funkar verken babysittern, babygymmet eller tvn haha,, Nu har han äntligen somnat hoppas han får sova några timmar i alla fall.

Tycker de här är jätte svårt att veta vad som påverkar ammningen,, liksom om han har ont i magen,, hur ska man veta vad de är man ätit som påverkat?? Hur lång tid tar det innan det man ätit kommit till mjölken?? Idag har jag tex bara ätit 1 grov macka med skinka och ett glas juice.. ojdå de va inte mycket märkte jag nu.. men som sagt han har vägrat lämna min famn,, men åter till ammningen då.. kan nåt av detta göra att han har ont i magen? Eller e det de jag åt igår??  Eller har han bara lite ont i magen??.. Asså han skriker ju inte så dirket,, utan gnyr och flaxar med armar och ben.. åhh tycker verkligen de e jätte svårt att veta..

Hopp tittar runt omkring mig,, hmm är det så här småbarns föräldrars liv ser ut.. haha bordet fullt med blöjor, våtservetter, spy handdukar osv soffan fylld med små bodysar som han kräkts ner,, och jag själv?? Jupps dagens outfit bestär av gråa mys byxor,, lila linne med lite spy fläckar på, tur att de e inne med skit på kläderna=) håret uppsatt i en trulls mitt på skallen,, med tanke på att lillen har börjat dra mig i håret haha..

Ja de e ju ingen idè att klä upp sig med fina kläder när man har en "fontän" till son haha,, man ska väl vara tacksam att de inte luktar nåt haha..

Fick hem papprena om barnbidrag idag,, shit ska man börja få sånt själv nu?? Kändes som det var igår jag fick mitt egna a då studiebidrag haha nu är man verkligen vuxen=),,

Har jag sagt att vi skickat in papprena om Mios namn med,,?? Han heter nu Mio Philip Jerry Belin yes=).. Tänk om vi får en dotter om si så där 1000år haha undra hur de skulle låta med Melissa som mellan namn då?? nää de skulle nog inte passa haha,, får ta Eva som vi alla heter i min släkt,, och så får Jerry välja nåt oxå.. vi har i alla fall redan enats om ett förnamn,, Tindra,, fast de e lååångt kvar tills nästa barn asså=).. Minst 2-3år i alla fall..

Nää om man ska titta på tv en stund nu då.. orkar verkligen inte försöka plocka idag,, måste ha lite "egen" tid ibland haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0