FREDAG!!

Äntligen fredag=)=) älskar verkligen fredagar nu,, eller a man har väl alltid gillat fredagar men nu är det verkligen helt underbart när fredan är här...

Hade ju en dålig kväll igår.. men fick en bra natt istället=) Mio somna ju vid halv 11 till slut,, efter att jag sjungt typ till alla Molly Sandens låtar haha.. Sen vakna han inte förens vid 3=),, och sen kl 6,, och sen ville han upp kl 7 så då gick Jerry upp med han och jag fick sova någar tim till=)

Så här gottit låg han och sov igår när mamma behövde gå på toan (de e hans far som klätt han haha)



och så här låg den andra haha

Fick tipset idag på familjeliv att jag skulle ge Mio magdroppar från semper också.. så Jerry åkte och köpte de i morse,, så Mio har fått de nu och än så länge e han lugn haha fast de e ju inte kväll än dock=)

Vi har legat och diggat till Aqua haha,, =) försöker hjärn tvätta han lite när pappa e borta hehe,,

Ikväll blri de Idol för hela slanten=) och mys med Thai mat wieee=)..

Nu ska jag leka lite med Mio i babygymmet=) roligt nu när han börjar fatta=)


Liten men tuff=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0