Fotbolls kväll=)

Mm har en riktig myskväll nu men mina favvis killar,, dock har min lilla älskling magknip tror vi,, han har inte gjort nr 2 på flera timmar och han stånkar och stönar och gnyr,, stackarn,, har gått igenom i mitt huvud om jag ätit nåt skumt idag men inget som jag inte redan ätit,,,

Jag har i o för sig tagigt min magkatarr tablett eftersom den jäkla magkatarren kommit tillbaka nu=(,, vet inte om de kan bero på den,, de står att de inte ska påverka men vem vet??

Ibland så är min stora älskling såååå underbar,, idag kom han hem med ett rosa litet paket till mig och sa "Här älskling får du för du var så duktig under förlossningen" och i de lilla rosa paketet låg de ett jätte fint halsband,, ett silver hjärta och ett litet mindra väckat silver hjärta verkligen göör fint=)... Och inte nog med de,, så ställde han sig och lagade världens godaste middag kött, potatis och rödvinsås mm underbart=).. Älskar dig min lilla gubbe=) hehe,,

Nää nu ska jag heja på Sverige här,, vad tror ni?? jag tror 2-1 till Sverige=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0