Första gången ensam..

Hejsan,, yes imon ska jag vara ensam i ca6tim med Mio,, lite nervös e man ju,, men tur att man har "bomberna" i alla fall haha de gör honom alltid glad=) Nää men de kommer nog gå bra,, annars sa jag till min mormor att hon fick ha jouren imon=) De e turen med att ha en ung mormor hehe,, och äve Mio får ju en ung mormor även ung farmor hehe de e nice=),, Många barnvakter haha nää hur fasiken skall man kunna lämna sin lilla plutt asså?? haha kommer aldrig gå..

Usch känner mig som en riktig höns mamma,, gick och flåsa min syster i ncken när hon bar på Mio idag "tänk på nacken tänk på de" haha usch har blivit sån jag lova mig själv att aldrig bli,, nää men man är väl orolig i början de är väl kanske mänsligt men ändå haha..

Gud vad gott det är att kramas helt plötsligt då hehe,, innan var det lite svårt med tanke på den feta magen hehe men nu helt underbart,, verkligen saknat närhet under graviditeten,, inte för att jag inte fått kramar men man känner ju sig så klumpig och de e inte samma sak alls,,

Just de jag Jerrys syster Lovisa hörde av sig igår antagligen kommer Lovisa, Therese och Camilla upp till helgen=) Så lilla Mio får träffa sina fastrar också,,=) de ska bli kul i så fall=)..

Jerry sa en grej idag "Snart e de jul" och de e de ju,, nu kommer den där julen jag tjatat om,, första Julen med sitt barn,, mm kommer vara helt underbart=),, Nackdelen,, mindre presenter till mig=( haha nää men de e ju faktikst så som jag sagt förut att Mio känner av om mamma e ledsen eller glad så köp mer presenter till mig så blir Mio också glad=) haha

Nää men gud vad jag längtar tills vi har granen uppe och massa julpynt och levande ljus m.m och vi sitter i soffan alla tre och bara myser mmm förhoppningsvis är de vitt på utsidan=) hehe mm dream on..

Nää nu ska jag byta bajs blöja,, jupp thats my life,, byta bajsblöjor och droppa bröstmjölk=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska nog gå bra ska du se :)

Hur funkar allt för dig annars med Mio och så?

Amningen funkar bra eller?



Kramar

2009-10-11 @ 22:35:49
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja just det! Oj jag har inte snackat med mamma än :O Måste göra det ikväll! Vi får hoppas hoppas :D

KRAM

2009-10-12 @ 09:14:40
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Yoyo

Passa på att nyttja dina barnvakter nu (kanske inte precis nu nu!) men medans du bara har ett barn vänta inte tills du står med tre och längtar efter egentid och partnertid.......för då står man där med skägget i brevlådan och ingen barnvakt i sikte :)

Ett barn skriker folk efter att få passa men tre är det fan ingen som vill ha....fattar inte varför ;)

hahahahahaha......dom är ju sååååååå rara :p

2009-10-15 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0