Duktiga Melissa=)

Mm shit känner mig väldigt stolt=) har gått till torget,, hehe tog ca 40min haha hade väl gått på 20min egentligen men som sagt min gång är inte den bästa än.. och gångstilen asså shit skämms ju nästan,, tur att man inte går själv haha jag undrar när man ska "lära" sig gå igen asså..

Lill skiten sov hela vägen till torget,, han hade på sig sin nya overall för första gången=)

 

hihi mammsens lilla björnunge=)

Gud va fint de fått de på torget där vid spårvagnarna,, med trappor osv riktigt fint=),, så nu kanske de inte kommer vara lika mkt skit där längre=)

På torget,, fick vi köpt lite nya grejer till älsklinge,, vi köpte bla en Gant tröja hehe stickad från Rebell barn,, den e i strl 80 hade inte mindre,, men tänkte lika bra att passa på att köpa nåt sånt när man har presentkort där för vi lär aldrig ha råd med det sen haha,, köpte även ett par svarta jeans till han.. Sen på polarn & pyret,, köpte vi en stickad tröja och ett par vanliga jeans=)..

Även mammi fick köpt sig en ny väska hihi,, jätte fin den på Bianco som jag skrivit om innan,, den e ganska liten svart med guld typ nitar på och fransar=) mkt nöjd=)



nu är lillen hungrig


Kommentarer
Postat av: Lotta

Den e såå söt den overollen. En sån har min son med.. han e bara 3 dagar äldre än din :-)



hoppas allt e bra med er!

2009-12-01 @ 00:20:32
URL: http://dageniord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0