Bvc besök,,

God morgon!!,, Shit va "jobbig" lillskiten var igår eller a inte jobbig för de e han aldrig men han vägra somna jag satt i 3tim och försökte med ALLT verkligen,, men Nej han skulle vara vaken,, till slut somna han vid 23.30,, sen sov han till kl 04,, mm underbart ändå,, Men nu i morse så lurades han,,

Han vakna kl 8 snälla mammi la han i vår säng amma honom,, och försökte sen somna han,, men de gick inte,, och snäll som jag e tog jag då ut han i vardagsrummet med mig så¨Jerry kunde sova,, och vad tror ni Mio gör?? Jo han somnar på soffan!! men hallå.. haha a ja e väl lika bra att låta han ligga där annars vaknar han..

Yes idag är det BVC besök,, ska väga, mäta och kolla Mio,, spännande,, tippar lätt på 4kg nu asså,, han börjar bli riktigt rund i ansiktet=)

Sitter och tittar på The Voice nu,, min idol är där Katrin Zytomierska,, hon e så jäkla grym asså=)

Åhh idag ska vi äntligen stor handla=) wiee massa mat och gottit=) eller a nyttiga saker=) åhh påtal om det,, mm ska väga mig själv idag också se om man gått ner nåt mer=)

Frågan e sen på ica,, vad man ska göra av Mio??,, Hade ju med oss vagnen sist för vi hade gått på 421 innan,, men vagnen är ju lite så att ta med sig in bland alla hyllor,, kommer väl få ett antal dödar blickar från folk om vi kommer med vagn.. Undra om man kan sätta bilbarnstolen på nåt sätt?? A ja de går säkert bra..

Nää hää vad ska man göra nu då,, nu sover ju båda pojkarna,, yeye hörs väl sen

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sätt bilbarnstolen i kundvagnen, det har vi gjort näör vi har handlat och har sett många andra göra det med :)

2009-10-15 @ 10:03:13
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0