Barnbidrag=)

Yes,, gick in och kolla internetbanken,, och där stod det Barnbidrag 1050kr=) yee I am ritch,, hehe,, lite coolt ändå,, nu är man verkligen vuxen,, ja det var man väl innan också.. men just de där barnbirag,, de var ju det man bad mamma om innan,, hehe och nu ska jag ha ansvar för det=) hehe..

Idag är Mio jätte snäll=) än så länge i alla fall.. redan sovit 2ggr idag=).. och inte alls lika grining,, jag testade även att pumpa ut lite mjölk i flaska,, och han drack det=).. kanon,, så nu kan mammi parta=) wiee party heeela helgen=) haha nej nej,, skoja bara,, men jag kan i alla fall åka iväg nån tim eller så,, eller be Jerry ta en hel natt=),, hehe jupp för nu när han jobbar tidigt så försöker jag låta bli att väcka han,, tycker de e så synd om han att han ska få vara uppe på natten och sen upp kl 5 och jobba,,

Men till helgen då jäklar=) ska nog föreslå att flytta vaggan till hans sida en natt så han får ta natt passet så jag kan få sova i alla fall en natt=)

De dumma e att han e så jäkla trött på natten så frågan e haha,, tex i natt,, så höll jag på Med Mio,, så känner jag hur nån drar mig i min t-shirt,, så vänder jag mig om,,

"Vad gör du?" frågar jag
"Jag håller på att ramla ner" svarar han

haha jag bara skratta till lite och sa sen "Sov du" haha då svara han okej och la sig igen.. och idag kommer han inte ihåg ett skit haha,, han blir så konstig när han e trött haha..

Hopp suttit och fönster shoppat igen på nätet,, blir tokig sett så mkt snyggt.. Jerry har lovat att jag ska få shoppa lite sen,, men frågan e när?? Vill jag shoppa nu när jag har en fettos mage?? Eller ska jag vänta tills den e borta?? Kan jag vänta så länge?? åhh blir tokig,,

Jag kan ju köpa tunikor osv nu egentligen,, de är väl jeans och sånt jag får vänta med,,

jaja kanske ska passa på att göra nåt här hemma medans lillen sover=) har ju fått i mig mat nu i alla fall=).. mm igår blev de ju inget,,


Kommentarer
Postat av: martina

visst var det häftigt att få sitt första barmbidrag:P:P det kändes så overkligt på nåt sätt, vuxenpoäng iallfall:):)

2009-10-27 @ 21:56:19
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0