Älskling hemma=)

Så 6tim gick ju som en dans på rosor=) Älsklingen kom hem lite vinglig haha hade druckit ett antal energi drcyker under dagen och ingen mat dumma gris haha,, sa till han att köp nu choklad eller nåt för du kommer förlora massa blog osv,, mm visst men gör karln detta näää haha,, Men nu har vi fått i oss lite Thaimat i alla fall namnam=)

Jerrys arm e as snygg=) Mycket snyggare än vad jag trodde och ändå e den långt ifrån klar=).. Han har fått gjort hela över armen med linjer och skuggor bara lite färg på så e den klar,, sen dags för under armen om ca4v=) kommer bli riktigt nice=)

Han e dock som en invalid nu,, skriker på mig stup i kvarten haha,, så nu har jag två bebisar hemma att pyssla om=).. haha

Den där 2tim sömnen ja fick gjorde mig riktigt gott är faktiskt är ganska pigg nu wiee hehe nää nu ska en stora bebisen få en c-vitamin här hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0