Alone,,

Hejsan,, jag än så länge har det gått okej,, försökte få sova lite förut när Mio sov men han låter så mkt hela tiden att de gick inte haha,,Så jag funderar på vad man kan äta dricka för att bli pigg?? Utan att de ska påverka ammningen?? Läste på familjeliv att koffientabletter va okej,, jag gillar ju inte kaffe så de går ju inte,, de skrev även att Red bull va ok,, men fråga e om de verkligen e de?? Står olika på alla sidor,, okej man ska inte dricka det under graviditet och de gjorde jag ändå och jag fick världens friskaste bebis och lugnaste så egentligen??

A ja får se vad jag ska göra..

F*n va trött jag e på Playa del sol,, aa de programmet älskade verkligen jag och vad har de gjort i den nya säsongen?? Är så dåligt att jag nästan skäms asså,, usch gick ju inte ens att se på igår,, Ta tillbaka tjejerna säger jag bara!!

Prata precis med Jerry,, de har redan gjort klart linjerna på överarmen hehe shit han e snabb den tatueraren Kröli är det på andra långgatan=).. Så de kommer nog ganska långt idag,, mm kommer bli skit snyggt när de e klart=)

Sen ska baby ta med sig Thaimat hem,, för jag känner att jag hinner inte laga nån mat idag eller a hinner och hinner gör jag la men Mio tar sin lilla tid,, och speciellt när man e själv för första gången.. Jag har även börjat skriva ner när han äter och sover för att se liksom,, För han äter ganska ofta men äter bara 10min åt gången men sen vill han ha mer efter 20min haha,,



Myser,,

Imon ska Nicole komma hit=) De ska bli himla roligt=) ses ju inte så ofta tråkigt,, men de blir ju lätt så.. Hon ska även åka bort om ca 1mån till Israel,, hon bara reser och reser den haha,, men sånt e kul=)

Nää om man ska passa på att äta lite medans lill skiten sover=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Naww han är en sådan kär storebror. Vadå hade inte du det då? haha :P

Jag vill verkligen också. Hur har ni det veckan 44 i så fall? Jobbar Jerry nu? :) KRAm

2009-10-12 @ 16:21:52
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Milla

Kröli e grym på att tattuera,, jag går oxå där när ja skall nåla mig, men då gör peter jobbet på mig =)

2009-10-12 @ 18:31:09
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0