Åhh trött som mm aa

God morgon,, i natt har vart okej,, skulle fått sova nu på morgonen egentligen,, jag och jerry har ju så att jag tar natten och han tar morgonen,, eftersom Jerry jobbar så måste ju han ha lite mer sömn,, Men i morse vakna jag av ett stört skrik,, så jag kunde inte med och ligga kvar..

Vet inte va de är med lillen?? När han äter äter han bara 60ml sen ska han ha igen efter 1,5-2tim,, jag försöker ge han mer så han ska stå sig,, men han stänger bara munnen.. Sen aa bajsar han bara på natten av nån konstig andledning,, vilket e himla kul att byta bajs blöjor i mörkret,,

Sen e det de,, han skriker så mkt på kvällen?? Funderar på att byta ersättning nu,, eller ska man ge de några dar till?? Han har ju bara ätit bara ersättning i 2dar,, magen kanske håller på att ställa om sig?? Hmm aa jag vet inte,, ska rådfråga BVC idag..

Efter BVC idag ska vi hem till mormor (mamma),, inviga vagnen=) vädret hade väl kunnat vara lite bättre men men..

Sen sa jag och Jerry att vi kanske måste gå ut och gå 2tim om dan så Mio får sova ordentligt,, men de är ju lite svårt när han jobbar kväll,, och jag tycker inte de e så kul att gå ut själv=(,,  aa nää vi måste försöka få in nån slags rutin på Mio,, även om de e svårt med en 1månads baby,, men han blir så orolig om han inte får sova sina 2-4tim pass på dan,, man märker att han blir övertrött osv..

jaja ska dricka lite kaffe nu så man piggnar till


Kommentarer
Postat av: linda

Visst e det tråkigt att gå ut och gå själv men tillslut lär man sig.... aannars får du åka till stan? Han behöver ju frisk luft oxå..

2009-10-28 @ 09:02:15
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Samma här :) Ska du också se den på bio? :)

2009-10-28 @ 10:26:52
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Yoyo

Vilken ersättning använder du?

På sjukhuset använder dom NAN och det är den dom rekommenderar men den brukar vara lite svårare att få tag på än Sempers, men jag har använt den på alla ungarna och inte haft problem med någon....vilket nog bara är tur :)

Sen är det klart att han säkert är lite orolig i magen nu i övergången men det löser sig nog snabbt.

2009-10-28 @ 10:58:16
Postat av: Melissa

ja har babysemp nu,, ska köra med den i några veckor i alla fall,,har ockås hört om nan men semper verkar funka e nog ara övergången här=)

2009-10-28 @ 12:46:27
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Yoyo

Ja det är det säkert :)

Men det låter som om han kan fått kolik tycker jag, vad sa dom på Bvc om hanns mage?

Fast som sagt kan likaväl vara ersättningen.

Kram

2009-10-30 @ 14:12:53
Postat av: Melissa

mm fast de e bara på kvällarna eller mellan 5-9 ungefär,, gett han semper magdroppar idag med så får se senare hehe

2009-10-30 @ 14:21:54
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0