Blogga??

Hejsan!

Blogga?? Ja, det är nåt jag skrattat åt innan, har aldrig fattat vitsen med det. Men nu sitter jag här ändå haha, men till mitt försvar så ser jag det som någat att fördriva tiden med=)

Ja, då sitter man här i en lägenhet som ser ut som jag vet inte vad. Har precis flyttat till en 3,a då jag och min underbara pojkvän väntar vårt första barn. Jag är just nu i v23 (snart24), men känner mig som i v40 haha. Har ont överallt, irriterad till max osv,, underbart. Men det ska bli så kul när vår lillkille äntligen kommer ut, ja vi såg att de var en kille när vi var på ultraljudet.

Så den senaste veckan har bestått av målning, målning och åter målning, inte för att jag gjort så mycket men ändå haha. Fast jag har ju vart sällskap det är ju ganska viktigt det med=)

Har vart hemma från jobbet hela veckan pga utmattning och värk, ska aldrig mer flytta när jag är gravid, har aldrig haft så ont i benen & ryggen innan ush. Men sen har jag bara ca4v kvar att jobba sen är det semster och sen träder havandeskapspenningen in gött=)


Så vad händer idag, inte så mycket min älskling jobbar till kl 19.00 så det blir väl bara en mys middag och sen hoppa i sängen. I morgon kommer min underbara vän Linda (måste skriva så för hon läser ju detta=) och hennes söta son och hennes mindre söta man hehe. De ska hjälpa oss tapetsera, då verkan jag eller Jerry gjort detta innan hehe. Tur att man har sånna gossiga vänner då=)


Sen blir det shopping dax på Ikea=) Jippi älskar ikea, har redan vart där 1g denna veckan haha. Men imorgon ska vi köpa möbler till vardagsrum och sovrum, så vi äntligen kan titta på tv. Jag har inte tittat på tv sen i lördags haha.


Nää nu har jag skrivit alldeles för mycket hehe är väl dax att lyfta sin feta kropp från soffan och göra lite nytta idag ändå=)


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0