Vecka 26=)

Hallojsan!!,, Idag har det vart en betydligt bättre dag=),, Efter en underbart god lasange igår kväll la jag mig nästan dirket, somna kl 20.00 hehe,, och sovit gått hela natten fram till kl 04.30 för då var det dags att gå på toa hehe,, Sen upp 05.30 iväg till jobbet.

Idag har det vart riktigt kul,, vi slog rekord på den linan jag var på inte lite heller vi slog alla redkord som gick att slå=) Då är det kul att jobba när det går så bra och man märker att folk bryr sig=),,

Sen har vi vart och tvättat bilen,, hehe härom dagen när vi kom till bilen så var den full alltså jag skojar inte den var verkligen täckt med fågelbajs och de kommer bara mer o mer så vi tror vi bor i nåt stårk där fiskmåsarna åker för det går nog inte att beskriva med ord hur mycket bajs det var hehe..

Idag går man in i v26 då=),, Känns inte som magen vuxit nåt de närmsta veckorna men men det kommer väl,,

Idag händer det nog inte så mycket mera ska försöka komma i säng tidit idag med så jag orkar en sista dag på jobbet imon.,, yes är ledig torsdag=) och fredag då såklart,, ¨så man e ju lååång ledig. Sen är det bara 2v kvar tills LEEEEDIG!! i över 1år helt sjukt bra=)

Nää nu ska jag duscha av mig all taco doft usch o fy... Här kommer lite bilder på lite tradera fynd man gjort.. Grym sida=)

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0