Väx upp!!

Hej,, aa jag måste verkligen börja med att avreagera mig,, okej nu har jag vart sjuk hela veckan och vart hemma men jag har faktiskt varit sjuk och legat i sängen varje dag. O då blir man så jäkla trött på alla på jobbet som är fejk sjuka åhh klart nu e de ju fint väder så då börjar vuxna människor mellan 25-35 bete sig som små barn. De stannar hemma för "migrän" "feber" osv snälla ni e så jäkla genomskynliga så de inte e sant.. De är ju alltid samma personer oxå att ni kan med?? Bryr ni er inte alls om era arbetskamrater som nu får slita tre ggr mer.. Tror ni inte de oxå vill ligga på stranden o glassa eller tex som ikväll kolla på fotbollen???? När f*n ska ni växa upp!! Hoppas ni läser detta allihoppa för bara så ni vet så vet vi att ni absolut inte är sjuka och bete sig på detta viset när man börja närma sig 30 är inte acceptabelt ni går inte i skolan längre detta är ett jobb och va glad för att ni har ett istället IDIOTER!!!!

Så hehe nu har jag fått avreagera mig lite,,, såå idag fortfarande lite snuvig men mkt bättre,, är ju ledig idag,, men man får ju lite dåligt samvete när man får reda på hur folk beter sig på jobbet och så är man själv ledig... men ja har som sagt andledning... Så idag tänkte jag försöka få lite sol hehe men ville inte åka till havet själv och bli uttittad,, så ja åkte till pappa och låg vid deras pool.. men poolen va sjukt kall så ja klarade bara 1tim i solen,, men jag fick faktiskt lite färg ändå=)

Sen åkte jag till Frölunda torg för att köpa presneter till Elias han ska få en klocka med eld flames på göör cool hehe han hade sagt att alla på dagis hade en klocka utan han så då måste han ju ha det=) Sen gick jag i ca 2tim för att hitta nåt till min underbara mor man kan ju inte köpa vad som helst till denna underbara kvinna hehe=) Så efter två timmar av haltandes och svettandes ringde jag henne o fråga va hon ville ha,, Mmm va hon får skirver ja på måndag antar att hon läser här ibland hehe=)...

Nu ligger jag helt utslagen på sängen,, en gravid kvinna ska inte ut o gå i 30graders värme känner jag hehe,, Nu väntar jag på att älsklingen ska få sluta,, men som sagt det som står i början gör att han som tom har en skadad hand jobbar skiten av sig men inte säkert om de kommer bli klara ändå så vi får väl se när han kommer hem=( Får väl titta på fotbollen själv annars..

Imon är det beachen som gäller hela dan,, Ska dit med älsklingen hans syster Therese som är här på besök från skåne,,, och vår egna lilla tonåring Jessica=).. Ska äntligen få bada i havet mm ska bli underbart=) På kvällen blir de väl grillat hos pappa då vi ska fira Elias..

Nää nu ska ja vila lite middag puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0