Varmt varmt

Hej, kom precis hem från jobbet usch va varm det var där inne idag, på den svalaste platsen i fabriken var där 32grader hehe då kan ni tänka er hur varmt det var i resten av fabriken. Ingen vill ens sätta upp en termometer där haha.

Det är verkligen inget kul att jobba när det är så här varmt allt svullnar ju på kroppen har så ont i mina fötter att jag knappt kan gå. Men de är inte långt kvar nu så det är väl bara att stå ut.

Sitter och väntar på älsklingen nu som är på IKEA och köper dvdställ till alla våra över 200filmer hehe,, Är jätte hungrig verkligen, chillicorncarnen står på spisen och bara väntar åhhh så hungrig jag är. Sen skall här borras hyllor och lampor, men ikväll blir det sängen tidigt är riktigt trött, de är inte mänskligt att börja halv7 på morgonen man blir ju knäpp hehe.

Linda den gottegrisen har bara legat hemma idag och slappat, mm jag hoppas hon får en riktig busunge hehe=) Nää men jag hoppas hon får en tjej så min son får en fru haha=)

Fortfarande ingen TV, förhoppningsvis kommer min kära far hit imon och ska hjälpa oss borra upp dem, jag är ju då inte så mycket till hjälp eftersom jag är nog den klenaste i stan haha. Konstigt ändå har jag inte saknat TV nåt hehe kanske lite på kvällarna när man ska sova men inte annars=)

Vecka 24 imon då=) Mm nu börjar det väl gå framåt, men jag förstår inte hur detta ska gå tycker redan det är fruktansvärt jobbigt att vara s här stor och jag ska bli mycket större, man är ju inte dirket smidig och man slår i sig överallt och orkar knappt böja sig ner usch usch,, Men men det kommer ju nåt fint ur det hela med för man tänka=)

Nä nu ska jag se om han kommer nån gång magen kurrar som aldrig för. Ha de nice=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0