V 27=)

Hallojsan!,, Jupp fortfarande sjuk,, hade en helvetes natt vakna vid 4tiden va helt genom varm va tvungen att gå upp dricka liter med vatten,, tog alvedon och nässpray,, sen hade jag så ont i magen att ja inte kunde somna på ca 2tim underbart verkligen.. Hade satt klockan på halv 8 då, de skulle komma och fixa vårt kylskåp,, men anatgligen vart vi så trötta att ingen hörde klockan, sån tur var fick jag ett gulligt mms av Linda kl 08.45,, då vakna jag och de kom 08.55 hehe så de var tur=)

Igår låg jag bokstavligt talat hela dan i sängen orkade inte göra nåt,, lär bli samma idag,, så jäkla tråkigt speciellt när det äntligen är så fint väder.. Får hoppas att de håller i sig till helgen för då ska jag vara frisk och ut i solen=) Ska anatgligen få träffa den lilla dame på torsdag om man e frisk då,, vill ju gärna inte smitta en nyfödd med förkylning hehe..

Jerry var och köpte listfärg i morse för jag tänkte jag skulle orka börja måla listerna men som jag känner nu kommer ja knappt orka hålla ögonen öppna=(,, kan inte andas genom näsan,, halsen svider och bränner,, huvudvärken dunkar åhh vad jag hatar och va sjuk...

Har legat och tittat på Unga mödrar och sjukhuset nu på tv hehe sett massa förlossningar haha,, jag undrar hur jag kommer vara asså.. Frågade Jerry vad han trodde han trodde att jag skulle vara skit förbannad hehe kan nog stämma har ett ganska hett temprament nu haha stackars sköterskor och Jerry såklart när det väl är dags haha,, Jag tror dock bara jag ska ta lustgas som "bedövning",, vem vet kanske inte ens hinner få nåt.. Linda hann ju inte hehe stackarn men det var ju över på 11min då=)

Ja det är ju v27 idag=) så det går ju framåt sakta men säkert,, räkande ut att när Jerrys semester är slut är jag i v32,, man kan ju hoppas att lill killen kanske vill komma ut i v 37 eller 38 hehe men det tvivlar jag på de flesta jag känner har ju gått över tiden så varför ska jag ha tur hehe,, Nää nu faller mina ögonlock här måste vila en stund..

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: lisa fisa

magen växer ju så det knakar gumman :) om du har tv 4 fakta finns det även förlossningsprogram där, på onsdagar vid 8 tiden tror ja, kollade på det och grät nåra skvättar när bebisarna kom ut :)

2009-06-23 @ 22:26:08
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte den kanalen tyvärr,=( har hört om det programmet..

2009-06-23 @ 23:12:52
Postat av: Frida

Hehe sorry, orkade inte igår. Ska se om jag orkar idag :P

2009-06-24 @ 13:36:00
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0