Usch o fy!

Hejsan, usch hade den hemskaste natten på länge i natt, sovit kanske 3tim eller nåt bara. Hade massa samandragningar, och den lille han sparka så hårt att det kändes som han skulle sparka hål på magen. Gick verkligen inte att sova tog alvedon och allt men inget hjälpte. Men upp ändå kl halv6 till jobbet, mått pyton hela dan, haft ont i magen, ryggen, lederna, haft/har en sjuk halsbränna och mår bara illa,, nää idag e ingen bra dag=(=(

Hopp så vad hände i helgen då??,, Ja i lördags satt vi ju på akuten då med jerrys hand, sen på kvällen åkte jag hem till Jessie, vi hyrde film och köpte massa godis=),, Även Nicole kom, vi ses inte så ofta nu för tiden tråkigt när det blir så. När vi var yngre va vi jämt med varandra alla tjejer, speciellt jag och Nicole hehe ja vi har ju gått från förskolan tom 3,an på gymnasiet ihop hehe.. sjuka grejer vi gjorde. Men nu har hon flyttat till sin bror som bara bor 2min här ifrån så nu får det bli mer tid va=)

Jerry hade över några killkompisar här, och det satt och drack öl och spela buzz hehe,, men Jerry ville inte dricka för mycket han e så orolig hela tiden att det ska hända mig nåt hehe så söt.. Men det är väl tur att han är sån,, men inte ska också behöva sitta nykter i 9månader det räcker väl att han har en hormon laddad bomb hemma hehe=)


Igår blev vi bjudna till Jerrys mormor & morfar på middag åt jätte god pannbiff med potatis,, måste börja äta mer potatis asså de e ju sjukt gott=) Sen åkte vi hem till Linda & Jimmy och fikade. Hehe de måste vart nåt i den kakan för Theo va hel galen hehe han va såå söt åhh vad jag längtar tills min lilla älskling kommer ut vill också ha ett sånt yrväder. Fast våran kommer vara mycket lugnare hehe NOG va=) hehe..


Ingen bebbe för Linda än heller stackarn,, men jag försöker ändå trösta henne med att jag har faktiskt 105dar kvar hehe och hennes kan komma vilken sekund som helst... hehe hoppas h'n kommer nu i veckan=)

Nej nu ska jag nog vila en stund innan maten, Jerry ska göra lasange idag mmm va gott,, han e så duktig min lilla husmor=) hehe Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0