Trötter,,,,

Halloj! Gud va trött jag är idag, vakna av Lindas sms i morse vid halv12 annars hade jag nog kunnat sova mycket längre hehe. Såg på Sagan om ringen igår för första gången hehe,, helt ok men tyckte den blev lite lång tråkig faktikst. Min typ av film är väl mer komedier & chick flicks hehe inte massa konstiga alver och hobbitar m.m.m hehe

Idag har vi tillbringat större delen av dagen på axess akuten, då Jerry äntligen kollat upp sin hand. Det var bara en stukning av lederna precis som jag sa hehe borde kanske bli läkare=) Så han ska vila handen och köpa sig nån skena så ska de gå över om några veckor.

Ikväll blir de lugna puckar, är som sagt sjukt trött så jag ska hem till Jessie och softa framför tvn med lite godis tänlte jag=),, Imon blir det nog bio, men så jäkla typiskt den filmen jag velat se 17 again har slutat gå på bio. Hel skumt, den har ju bara visats typ i 3v eller nåt,, a ja får se vad de blir för nåt då,,,

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0