Tilda=)

Hallojsan,, Gud vilken jäkla värme,, jag tog mig ut idag för första gången sen i söndags men jag höll ju på att smälta bort usch har nog aldrig svettats så här mycket innan,, kanske inte så konstigt när man lagt på sig ett antal kilon hehe..

Fick träffa Tilda idag åhhh så gossig hon va så söt,, men de gör inte så mycket de små liven mer än sover, äter och skiter haha.. Linda hade redan gått ner massa och va så fin så. En riktig MILF hehe=)

Känner mig fortfarande inte helt hundra så de är lika bra att vara hemma så man blir frisk,, känner verkligen att mitt imunförsvar inte är det bästa när jag är gravid,, innan gick alltid mina förkyldningar över efter 1-2 dar men inte nu.. Halsen är bra bara lite snuva och fick huvudvärk nu men de beror nog på värmen,,,

Gud vad min lilla älskling höll på igår i magen,, i ca 3tim tid va han som om han va hög på nåt haha sparka o tryckte som aldrig förr kändes som magen snart skulle gå sönder haha.. Det här ska han allt få höra sen,, va mamma fick gå igenom haha...

Är ledig imon,, de e väl tur,, hoppas man blir bra nu över helgen så man kan jobba sista veckan, sista veckan på över 1år heeelt sjukt,, ska bli så underbart,, ja jag vet att det är mycket jobb med barn men jag är hellre hemma med min son o gottar mig med han än jobbar hehe..=)

Just nu ligger jag som vanligt under fläkten,, känner mig som en stor jäkla vit val usch även om man vet att man är gravid är de inte så kul o titta sig själv i spegln just nu.. Har även börjat få vatten i kroppen så man är både svullen o fet haha kuligt de låter va??.. Åhh bristningar har man ju fått dock inte så många men har fått ganska mycket på lären och även lite på sidan av magen,, hoppas inte jag får fler=(=(,,,

Åhh hoppas min mob kommer imon hihihi tror dock inte det med min otur man hoppas kan man ju hehe.. I mon ska jag försöka ta mig ut lite,, kanske åka hem till pappa och lägga mig vid deras pool,, vet inte om jag är så sugen ¨på att visa mig i bikni bland folk hehe,, joo de får man väl göra nån gång med tanke på att jag ska vara gravid heeela sommarn,, gud jag visste inte att de skulle kännas som en evighet alla har sagt att efter 100dar går de fort?? FORT=???? De känns som världen just nu står stilla haha..

Nää nu ska jag äta lite hallon mm de e en av mina behov jag har nu hehe hallon och även kalas puffar står hög på listan hehe

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0