Snart helg=)

Hej,, känns som vi står helt stilla i lägenheten nu, orkar ingenting efter jobbet helt slut, fötterna värker, ryggen värker är bara allmänt trött. Sen ska det ju vara betong i varenda vägg så de går ju inte att borra med vilka borr som helst uatn de måste ju va just betong borr, ja va e då våra, de ligger väl i nån j'vla kartong åhhh blir så trött. Känns som man aldrig kommer bli klar.

Fick i alla fall se på tv igår, fast dock inte så länge eftersom jag somna efter 15min haha. Vakna i morse av en riktig karatespark i magen hehe, han sparkar hela tiden nu. Innan sparka han bara när jag va stilla, men det har väl blivit för trångt där inne nu hehe=).. Sen blir man ju så trött på alla dessa toa besök, jag kan lika gärna bosätta mig på toan. Det mest irriterade är när man vaknar 15min innan klockan ringer för att man måste gå på toa åhh blir galen.

Fick även idag komentaren "Är du säker på att det bara är en där inne" blir så trött på det, okej jag kanske har en stor mage, men om man tittar på andra på tex familjelivs hemsida så är den inte så stor. Blir även trött på alla människor som tror att man fungerar helt som vanligt nu. Visst det finns de tjejer som inte får ett enda problem under hela graviditeten förutom en växande mage, men de finns även dom som får ont, mår illa osv osv. Men vissa verkar ju inte förstå det. Nää nu ska jag sluta vara så bitter hehe va bara tvungen=)..

Mm jobba imon sen e man ledig på fredag=) Tagigt ut en semster dag, det kan jag behöva,, På lördag blir det hem till Linda & Jimmy grilla och se fotboll.. om inte Linde får för sig att föda hehe. Jerry va så söt han sa "Men om Linda ska föda mitt i matchen, då missar ju jag halva mtachen" haha ska bli kul o se när jag ska föda, får knipa om det e nåt bra på TV haha killar asså haha.

Nää nu måste jag hjälpa killarna, Mats e här o hjälper Jerry att dra kablar, jag ska vara deras mänslika linjal haha de klara inget själva=) Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hey =)

Hehe såg nu att din meny var tillbaka, hur gjorde du? Eller har den kommit av sig själv?

Tycker du kan ta och länka mig oxå när jag hjälpt dig :P

Kramis :P

2009-06-04 @ 12:42:17
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0