Regn

Hejsan,, har inte hunnit skriva det senaste, händer dock inte så mycket när man jobbar kväll=(.. Skönt att det ändå regnar idag då slipper det bli så varmt i fabriken, igår trodde jag att jag skulle smälta bort asså usch o fy...

Ja, vad har hänt de här dagarna då,,, hmm ingenting,, igår sov jag till halv 2 var heeelt slut,,, men det blev nog för mycket sömn för min del vaknade med världens huvudvärk..

Sen fick man hörde det igen "E ni säkera på att det inte är 2där inne" åhh jag blir galen jag har ingen stor mage va ju och mätte den i måndags den är helt normal grrr,,, men men den ser väl större ut för att jag är så kort antagligen.

Min lilla buse där inne är aldrig stilla ojoj han kommer bli en riktig buspojke=),, Snart e det semester underbart,, då ska vi till Ullared och köpa allt till bebben=)

Nää nu ska jag göra lite nudlar innan det bär av till jobbet,, Shit va intressant mitt liv e denna veckan hehe,, Jo just det jag jag har gjort den deal med Mike på jobbet. Han ska se alla High scholl musical filmer (3st) och jag se alla sagan om ringen filmerna,, jag har inte sett dem för att jag hatar verkligen sånna konstiga filmer men men ska bli kul och se vad han tycker om HIgh school musical hehe alla på jobbet har garvat åt mig och Jerry när vi pratar om de filmerna hehe..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0