mmm...

Hallo! Mm snart helg, jobbar bara idag sen e jag ledig fre-sön underbart och nästa vecka jobbar jag bara 3dar=)

Shit va ont jag hade i natt när jag kom hem, min ena skinka låste sig haha och idag kan jag knappt gå haltar som en 90årig gammal tant.  Nu förstår jag varför många tanter e så sura o buttra hehe har det så här ont jämt e det väl inte så konstigt haha.

Ingen bebis från Linda än=( tittar spänt på mobilen varje morgon men icke=( hehe men det kommer nog snart gumman ska du se, då kommer världens sötaste bebbe ut,, tills sept då för sen e min sötast=)

Har precis njutit av älsklingens kräftstjärts pasta den va gör god, men haha han råkade visst "tappa" i chilli kryddan haha så de va sjukt starkt hehe men gott,,

Nää imon ska jag stor städa här, skrubba golv osv, har inte orkat göra det sen vi flytta hit, har ingen lust att städa när det ändå står kartonger över allt, Men nu är ju det mesta på plats så imon får de bli en storstädning.

Nää om man ska åka till jobbet nu då, hoppas de går snabbt idag är rktigt trötter.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0