Leeedig=)

Hallo!! Så var man ledig idag, gott gott, har tagigt ut lite av mina semester dagar nu i veckorna ska bli skönt. Fast vila blir det väl inte som vanligt. Ska tvätta, sen har jag så svårt att sitta stilla så det blir allt möjligt pilla med lägneheten, ska upp till affären och skicka en jacka jag sält på tradera=)

Ett tips till alla, har ni fina grejer vad som helst kläder, skor, filmer m.m. sälj det på tradera, okej ibland får ni kanske inte mycket för det men ni får i alla fall mer än när det bara ligger och skräpar=)

Igår kom Jerrys mamma, styvpappa, små syskonen och hans mormor & morfar, hit på besök. Hans mamma och dem bor ju nere i Skåne annars så det är inte ofta de ses. Hans mamma hade med sig en hel påse full med bebis kläder och påslakan till babysäng=) Jätte fina saker så nu har vi massa kläder=)=) Vi fick även en sådan baby björn bärsele.

Idag kommer pappa hit igen haha vad skulle vi göra utan min pappa, han ska hjälpa oss borra upp fläkten i taket i sovrummet. A för i natt trodde jag jag skulle svimma de va så varmt och både jag & Jerry vakna med huvudvärk=(. Sen ska han borra upp en hylla och lampor. Vi har föröskt själva, men då vi bor i en jäkla borg så funkar inte alla våra skruv, vi har bättre skruv men vart dom e just nu haha de vet ingen, de ligger väl längst ner i nån kartong.

Förhoppningsvis kommer även min mamma och mormor på besök idag, mamma har inte fått sin present än för morsdag hehe men den ligger här så fint och väntar=),,

Mm ser fram emot imon då ska de bli grillat om vädret nu håller=) hoppas hoppas, sen Sverige-Danmark kan det bli bättre??

Nej om jag ska börja sortera tvätten nu, det är första gången jag ska tvätta sen vi flytta hit mm spännande hehe=)

Puss & KramJag & Älsklingen i Thailand i nov=)

mm längtar tillbaka=) Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0