Leeedig=)

Hallojsan!! Shit va gött ledig nu enda fram till måndag mm underbart=) Ja ha vad ska man klaga på idag då hehe joo har haft sjukt ont i svanken, har känt mig som en ankan när jag går omkring eller som min förman sa "Du ser ut som en liten teletubbie" hehe liten o liten vet ja inte hehe..

Gott i alla fall o va ledig nu det behövde jag=),,, Nu får vi hoppas att Lindas bebbe tittar ut i natt annars får den hålla sig inne tills lördag hehe för vi ska ju fira midsommar ihop=) Hon e lite nere min vän Linda för hon e trött på att va tjock o ha ont,, så alla som läser detta kan ju skriva till henne på face eller nåt att hon e världens goaste tjockis=)

Hopp händer nog inte så mycket idag,, håller på att tvättar nu,, längtar tills vi köpt en tvättmaskin,, så jag slipper springa upp och ner jag har ju kondition nu som en 90årig rökare usch o fy,,, Även diskmaskin ska vi köpa nån dag hehe måste ju ha dessa saker nu när man får barn=)

Älsklingen är och köper öl tills sig själv på midsommar för jag som sagt ska sitta o dricka cola mm kuligt va,,, Sen ska han även köpa med sig BURGER KING!!! hehe är riktigt sugen på mina underbara chili cheese=)..

Har inte så mycket mer att skriva;

Här är en fin bild på den underbara Linda=)



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAH du é la rolig. Måste du lägga upp en sån hemsk bild på mig

2009-06-18 @ 08:34:11
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0