Leedig!!

Tjoohoo! Mm underbart ledig idag=) Vakna kl 10, av att min man stod och stekte ägg och bacon, han e så underbar=)

Tråkigt väder idag då, men det är bara bra för mig hade ju tänkt städa så då slipper man ha dåligt samvete för att man inte går ut=),, Har ju inte städat lägenheten riktigt sen vi flytta hit, så idag blir det skrubba skrubba skrubba=) Men man börjar ju undra vart sommarn är?? Det är liksom snart mitten på juni och det är bara runt 10grader=( Hoppas värmen kommer om 3v för då har vi semester wiee=).. Ska bli mycket Mollösund i sommar, så jag kan vila upp mig för vad som komma skall hehe=)

Nästa vecka är det midsommar också, tänkte på det igår det är första midsommarn på ca9år jag är nykter haha, men det är väl bra i o för sig man kan behöva 10vita månder ibland=) Atagligen ska vi hem till Linda & Jimmy men det beror på när Lindas bebis vill ploppa ut hehe, vi får väl hoppas att h'n kommer snart=)

Fick även höra igår på jobbet att vissa är bittra på att jag "slipper" göra vissa grejer på jobbet, men hallå e ni blinda eller?? Blir så trött,, o såklart e de ju sånna som aldrig vart gravida som yttrar sig, försök själva göra massa saker när ni gått upp ca15kg, har ont i både rygg, mage, rumpa, ben, fötter. Ni lider av järnbrist och lågt blodtryck,, mm det är jätte lätt att fungera som en normal människa då. Ibland undrar man hur folk tänker asså?? Nää men jag ska inte vara bitter,, har ju bara 3v kvar nu 3V KVAR TILL LEEDIGT LOOONG TIME=) underbart,,,


Vad händer i helgen då?? Inte så mycket den blir nog lugn, jag och älsklingen kanske ska på bio, var längesen vi var på en "dejt" hehe..

Sen måste ju upp till akuten nån dag, Jerry skada ju handen dan innan flytten, men som killar är så ska de ju alltid själv läka, men de har blivit värre så nu måste vi åka upp han kan knappt lyfta med handen nu,, killar asså,,

Ikävll blir det myspys,, jag ska försöka se Sagan om ringen, den första filmen för första gången i mitt liv=) hehe får se hur det går,, Nää om jag ska börja städa nu då=) Puss & Kram



v25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0